تابلو نقاشی از جلمه تابلوهای دکوراتیو است که بر روی دیوارهای مختلف نصب می شود تا زیبایی خاصی به دیوار و دکوراسیون داخلی بخشیده شود. خرید تابلوهای نقاشی از پرفروش ترین انواع تابلو در تهران می باشد که مورد استقبال تمام افراد می باشد. دیوارهای ساده بدون لوازم دکوری، به هیچ عنوان زیبایی ندارد و یکنواختی را در محیط بوجود می آورد.

انواع تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک

بنابراین با انتخاب بهترین تابلو نقاشی می توان فضای داخلی محیط را از یکنواختی و سادگی خارج نمود و زیبایی خاصی به محیط بخشید. از این رو انواع تابلو نقاشی کلاسیک و مدرن را در فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراتیو مشاهده می کنید. انواع تابلو نقاشی پسرانه، انواع تابلو نقاشی دخترانه، انواع تابلو نقاشی مناظر طبیعی، تابلوهای نقاشی طرح گل، انواع تابلو نقاشی بناهای تاریخی، تابلوهای شخصیت های تاریخی و قدیمی نمونه هایی از سبک های متنوع تابلوهای نقاشی می باشد که متناسب با سلایق مختلف نقاشی و طراحی می شوند. بنابراین در بازار خرید انواع تابلو نقاشی کلاسیک و تابلو نقاشی مدرن مورد استقبال قرار گرفته می شود تا هارمونی زیادی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی داشته باشند.

خرید تابلو نقاشی در تهران

برای خرید تابلو نقاشی مانند خرید انواع تابلو های چهره در تهران با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ لوازم دکوراسیون مراجعه نمائید. خیلی از افراد علاقه دارند برای سالن پذیرایی از تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک بزرگ استفاده کنند و بر روی دیواری که دارای ابعاد بزرگ می باشد نصب کنند و در عین حال از تابلو نقاشی کوچک برای دیوارهای ابعاد کوچک استفاده کنند تا نمای تابلو هارمونی لازم را در فضای دیوار داشته باشد.

فروشگا دکور آفیس چندین سال است که در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراتیو و تزئینی فعالیت دارد، به همین دلیل انواع تابلو نقاشی برای اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نشیمین و محیط های مختلف را در ابعاد مختلف ارائه می دهد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()