خرید پارکت مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که تمایل به بازسازی کف منزل و محیط کاری دارند. همچنین معماران و طراحان دکوراسیون داخلی نیز به منظور استفاده از مصالح مدرن و مقاوم نسبت به شرایط محیطی، خرید انواع پارکت را ترجیح می دهند. پارکت ها از برش های الوار درختان ساخته می شوند که به وضوح می توان شیارهای مختلف درختان را بر روی پارکت ها مشاهده نمود که سطح آنها صیقل داده می شود و با استفاده از مواد ضد آب جلاء داده می شوند تا زیبایی و درخشندگی خاصی پیدا کنند.  برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه کنید.

 

خرید پارکت ضد آب

پارکت ها به دلیل آنکه به طور مستقیم از برش های درختان ساخته می شوند، نسبت به نفوذ پذیری آب مقاومت بالایی ندارند، به همین دلیل نسل جدید پارکت ها طراحی شدند و با عنوان پارکت لمینت ضد آب عرضه می شوند. استحکام بالا و ضد آب بودن پارکت ها از مهمترین مشخصه های پارکت لمینت می باشد که بیش از پارکت ها مورد استقبال قرار گرفته است. بیشترین کاربرد پارکت های لمینت را می توان در استخرها، سالن های اجتماعات، رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مجتمع های ورزشی شاهد بود که علاوه بر ایجاد زیبایی دلپذیر، بسیار نرم و مستحکم می باشد. همچنین از شدت ضربه های وارده می کاهد و از صدمات جدی به افراد جلوگیری می کند.  برای خرید اینترنتی پارکت لمینت ضدآب از طریق لینک مراجعه کنید.

خرید پارکت با قیمت ارزان

به دلیل گسترش و تنوع محصولات کفپوش، امکان خرید انواع پارکت ارزان در طرح های مختلف فراهم می باشد و اکثر افراد می توانند بر مبنای سبک دکوراسیون منزل و محیط کار از مزایای پارکت ها بهره مند گردند.

فروشگاه دکور آفیس ضمن فروش انواع محصولات دیوارپوش، انواع محصولات کفپوش را از جمله پارکت های لمینت را در رنگبندی های متنوع، کلاس های AC1 الی AC5 با برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رساند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()