خرید کاغذ دیواری یکی از تجربه دلپذیر و فرح بخشی می باشد که حس دلنشینی را برای فرد بوجود می آورد. همانطور که می دانید از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار استفاده می شود، در نتیجه طرح، سبک و جنس کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل آنکه کاغذ دیواری برای مدت حداقل یکسال بر روی دیوار باقی می ماند، به همین خاطر کیفیت چسب کاغذ دیواری، کیفیت جنس کاغذ دیواری و همچنین طرح کاغذ دیواری بسیار مهم است. برای خرید انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری نقش برجسته

از گذشته پرفروش ترین دیوارپوش، کاغذ دیواری ساده بود ولی در حال حاضر به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال مدرن، امکان چاپ کاغذ دیواری نقش برجسته و سه بعدی با قیمت مناسب و طرح های زیبا فراهم می باشد. از این رو خرید کاغذ دیواری نقش برجسته مورد استقبال قرار گرفته است و فروش این نوع طرح افزایش یافته است. امروزه شاهد فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی می باشیم که شامل طرح های متنوع و چشم نواز می باشند. از این رو به راحتی می توان تصاویر جذاب و دلنوازی را که مورد علاقه اتان می باشد را بر روی دیوار منزل خود مشاهده کنید و حس دلپذیری داشته باشید. برای مثال آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی آریا دارای یکسری طرح های متنوع از کاغذ دیواری می باشد که شباهت زیادی با تصاویر واقعی دارد و شما می توانید تجربۀ استفاده از انواع پارکت را به واسطۀ کاغذهای دیواری سه بعدی داشته باشید. برای خرید کاغذ دیواری های حراجی از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند کاغذ دیواری معمولی، وابسته به کیفیت و جنس کاغذ دیواری و ابعاد کاغذ دیواری دارد. از این رو کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو و مقاوم را می توان با قیمت ارزان خریداری نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر مرتبط با قیمت کاغذ دیواری سه بعدی با فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()