کاغذ دیواری یکی از زیباترین سبک های پوشش دیوار است که با چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می شود. در گذشته مصرف کاغذ دیواری به دلیل قیمت بالا و عدم تنوع بسیار اندک بود ولی امروزه شاهد گسترش صنعت خرید و فروش کاغذ دیواری می باشیم. کاغذهای دیواری به راحتی بر روی دیوار نصب می شود و می توان تحول بسزایی در طراحی دکوراسیون بوجود آورد. برای خرید کاغذ دیواری مقاوم به سایت مراجعه کنید.

پوستر کاغذ دیواری تصاویر 3D

ایجاد تنوع در سبک دکوراسیون، تأثیر مستقیم بر روحیه و خلق و خوی افراد دارد و می تواند سادگی و کسالت زندگی روزمره را از بین ببرد. نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح مناظر طبیعی می تواند محیط خانه را با مناظر طبیعت هماهنگ سازد و حس طراوت و شادابی را به همراه داشته باشد. مهمترین دلیل استقبال فراوان از کاغذ دیواری تصاویر 3D ، واقعی جلوه دادن تصاویر می باشد که حاصل ایجاد سایه و روشن های دقیق در طراحی تصاویر کاغذ دیواری می باشد. بنابراین می توان تصاویر فوق العاده ای از طبیعت، چهره، خط و شعر، بناهای تاریخی، تصاویر مشاغل و غیره را بر روی کاغذ دیواری سه بعدی مشاهده نمائیم و از نزدیک عمق زیبایی تصاویر را احساس کرد. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری کیفیت بالا

کاغذ دیواری با کیفیت حاصل استفاده از جنس مرغوب به عنوان مواد تشکیل دهندۀ کاغذ دیواری می باشد و از مواد مرغوب برای چاپ کاغذ دیواری استفاده شود تا حساسیت زا نباشد و همچنین قابل شستشو، ثبات رنگ و مستحکم باشد. با این تفاسیر، کاغذ دیواری نانو و کاغذ دیواری PVC از مرغوب ترین نوع کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد که می توان با قیمت مناسب خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس سالهای متوالی است که در عرصۀ فروش محصولات دکوراتیو منجمله کاغذ دیواری و پوستر فعالیت دارد و امکان خرید اینترنتی کاغذ دیواری و سفارش کاغذ دیواری خاص را برای مشتریان با گارانتی محیا نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()