کاغذ دیواری یکی از محصولات پر طرفدار برای تزئین دکوراسیون داخلی می باشد و زیبایی خاص و قابل توجهی به پیرامون خود می بخشد. خرید و فروش کاغذ دیواری بیشتر در میان خانواده های اشراف و مجلل صورت می گرفت و افراد کم توان، وسع خرید کاغذ دیواری را نداشتند. امّا در حال حاضر با پیشرفت فناوری و گسترش چاپ کاغذ دیواری، قیمت خرید کاغذ دیواری کاهش یافته و تمام مردم می توانند با توجه به ذوق و سلیقۀ شخصی مناسب ترین کاغذ دیواری را خریداری کنند. برای اطلاع از  فروش انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو حاصل تکنولوژی جدید نانو می باشد که علی رغم ویژگی های کاغذ دیواری pvc دارای یکسری ویژگی های مثبت دیگر نیز می باشد. قابل شستشو، ضد دوده و کثیفی، فاقد حساسیت، به راحتی پاره نمی شود، عایق صدا و حرار ت و همچنین مقاوم در براب تابش نور خورشید می باشد. قابل ذکر است که انواع کاغذ دیواری سه بعدی نانو، کاغذهای دیواری مدرن و کلاسیک نانو و کاغذ دیواری طرح خردسال و کودک نانو با قیمت مناسب عرضه می شوند. تصاویر کاغذ دیواری حاصل چاپ تصاویر تکراری است و این در حالی است که پوستر دیواری و یا پوستر کاغذ دیواری یک طرح جامع و کامل را به بیننده نشان می دهد که چشمگیر و زیبا می باشد. برای سفارش کاغذ دیواری خاص در تهران  به سایت مراجعه کنید.

 

خرید کاغذ دیواری با کیفیت

هنگام خرید هر نوع کاغذ دیواری، توجه به طرح و رنگ بندی کاغذ دیواری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون تأثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارد. با استفاده از کاغذ دیواری مناسب می توان نمای زیبایی را طراحی دیزان ایجاد نمود و فضای فرح بخشی را برای ساکنین بوجود آورد.

فروشگاه دکور آفیس سال ها است که در حوزۀ خرید و فروش کاغذ دیواری و پوستر فعالیت دارد و مشتریان را در انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری با قیمت ارزان کمک می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()