کاغذ دیواری از مهمترین محصولات دکوراتیو است که در راستای بهبود دکوراسیون و فضاسازی محیط داخلی ساختمان های مختلف به کار گرفته می شود. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود، ضمن آنکه بر زیبایی و  نمای داخلی دکوراسیون افزوده می شود. برای خرید از  فروشگاه کاغذ دیواری در تهران به سایت مراجعه کنید.

معرفی انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار به کار گرفته می شود که بیشتر جنبۀ تزئینی و همچنین پوشش دیوار از کثیف شدن می باشد. با پیشرفت فناوری، جنس مواد اولیه کاغذ دیواری نیز ارتقاء پیدا کرده است و باعث دوام و ماندگاری کاغذ دیواری بر روی دیوار می شود. از جمله انواع کاغذ دیواری موجود در بازار می توان به کاغذ دیواری غیر بافته شده، کاغذ دیواری با روکش وینیل یا همان کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری روکش پارچه ای، کاغذ دیواری وینیل سخت و جامد و کاغذ دیواری وینیل فابریک بک نمونه های پرفروش کاغذ دیواری می باشد. برای اطلاع از مرکز خرید انواع کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

 

فروش کاغذ دیواری با پایین ترین قیمت

پخش و فروش کاغذ دیواری علاوه بر تهران، در شهرستان ها نیز صورت می گیرد. از این رو بر میزان تنوع طرح کاغذ دیواری افزوده می شود و این مسئله موجب شده کاغذ دیواری با قیمت ارزان نیز به فروش برسد. نکتۀ کلیدی خرید کاغذ دیواری، مربوط به کیفیت کاغذ دیواری است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سال های اخیر بر تعداد محصولات کاغذ دیواری قابل شستشو، مقاوم و ضد آلرژی افزوده شده و موجب گشته لکه های سطوح کاغذ دیواری را بتوان به راحتی از بین برد و در عین حال رنگ و طرح کاغذ دیواری حفظ گردد.

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که در حوزۀ خرید و فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر با جنس های مختلف فعالیت دارد. شما مشتری عزیز می توانید بر مبنای طرح دکوراسیون و سلیقۀ شخصی، بهترین کاغذ دیواری مقاوم و با کیفیت را خریداری کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()