کاغذ دیواری سه بعدی سبک متفاوتی از کاغذ دیواری است. فروش کاغذ دیواری سه بعدی همانند کاغذ دیواری ساده به صورت رولی یا تکه ای است. یکی از ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی، نصب راحت می باشدکه افراد با تجربه می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاه، با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار نصب کنند.  برای  چاپ کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

طرح کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته بسیار شیک و مدرن است که هنگام نوسازی ساختمان از هزینه های اضافی می کاهد. از مزیت های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به قابلیت شستشو، ضخامت بالا، مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید، ابعاد مختلف و طرح های متنوع اشاره نمود. در بازار انواع آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی را می توان مشاهده نمود که شامل طرح های زیبا، چشم گیر و لاکچری می باشند. آلبوم کاغذهای دیواری ملانی و آلبوم کاغذ دیواری آماندا نمونه هایی از انواع کاغذ دیواری PVC با طرح کلاسیک است که در بازار، با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد. برای اطلاع از خرید پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی پشت مبلمان

پوستر کاغذ دیواری سه بعدی یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر در سبک دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن است. در دنیای امروز اکثر افراد دارای مبلمان، تلویزیون و وسایل دکوری متعددی می باشند. اگر قصد تغییر دکوراسیون را داشته باشید، می توانید با قیمت ارزان و نصب کاغذ دیواری سه بعدی پشت مبلمان، پشت میز تلویزیون، کنار کتابخانه و غیره زیبایی محیط مورد نظر خود را ارتقاء ببخشید و میهمانان را حیرت زده کنید.

فروشگاه دکور آفیس چند سال است که در عرصۀ پخش انواع کاغذ دیواری PVC با تکنولوژی نانو در سراسر کشور فعالیت دارد و امکان خرید حضوری و خرید اینترنتی انواع کاغذ و پوستر دیواری را به صورت آماده و همچنین سفارشی با گارانتی و خدمات پس از فروش محیا نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()