کاغذ دیواری سه بعدی از جمله محصولات دکوراتیو تزئینی است که با هدف تغییر در دکوراسیون داخلی بنا مورد استفاده قرار گرفته می شود. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی برجسته می توان بر زیبایی و جلوۀ بصری محیط داخلی ساختمان ها ارتقاء بخشید و نمای خاص و منحصر به فردی را به ارمغان آورد. برای  اجرای کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

انواع کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک و مدرن

همانطور که می دانید سبک دکوراسیون به صورت کلی به دو دستۀ دکوراسیون کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شوند که در طراحی و چاپ کاغذ دیواری ها نیز این اصول رعایت می شود. در حال حاضر کاغذ دیواری سه بعدی مدرن وکلاسیک را در طرح های مختلف لوکس و مدرن و همچنین اصیل و سنتی قابل مشاهده می باشد.

کاغذهای دیواری طرح اشعار، خطوط نستعلیق، اشکال هندسی و انتزاعی نمونه هایی از انواع کاغذ دیواری مدرن می باشد. کاغذ دیواری طرح مناظر طبیعت، بناهای تاریخی، تصاویر مجالس میهمانی و مواردی از این قبیل می توانند نمونه هایی از کاغذ دیواری کلاسیک به حساب آید. برای اطلاع از  فروشگاه پوستر دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

نکات کلیدی خرید کاغذ دیواری سه بعدی

در نتیجه به راحتی می توان با شناخت کامل سبک دکوراسیون داخلی منزل و محیط اداری خود، بهترین کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک و مدرن را در طرح های جذاب و لاکچری سفارش دهید. همچنین با پیشرفت تکنولوژی امکان چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی نیز برای علاقه مندان فراهم می باشد. نصب راحت، قابل شست و شو، استحکام بالا، متریال با کیفیت و قیمت مناسب از جمله ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی PVC، نانو و پارچه است که در بازار عرضه می شود.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های بزرگ در عرصۀ پخش محصولات دکوراسیون داخلی در تهران و سایر شهرستان ها می باشد و امکان سفارش اینترنتی انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی را در دسترس مشتریان قرار می دهد.  

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()