کاغذ دیواری سه بعدی از زیباترین محصولات چاپ کاغذ دیواری می باشد که تصاویر را جذاب و واقعی به مخاطب نشان می دهد. دیزاین و طراحی دکوراسیون از مهمترین دغدغه های مردم می باشد تا بتوانند محیط زندگی خود و محل کار را از سادگی بیرون آورند و حس سر زندگی و نشاط را در فضا پراکنده سازند. به همین دلیل اقدام به نقاشی دیوارها می نمودند که کثیف کاری، هزینه بالا و مدت زمان زیادی را نیاز داشت امّا خرید کاغذ دیواری دیگر این مشکل را مرتفع ساخت، ضمن آنکه با هزینۀ پایین، زیبایی دکوراسیون چندین برابر نمود. برای اطلاع از فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر کاغذ دیواری سه بعدی شامل طرح های جذاب و گیرا می باشد که اِلمان هایی از طبیعت و اشیاء پیرامون هستند. طرح هایی که بر روی پوستر دیواری سه بعدی چاپ می شوند، سرشار از زیبایی، نشاط و خلاقیت می باشند. همچنین متناسب با ایده و خلاقیت خود می توانید از امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی نیز بهره مند گردید. به همین دلیل انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح مناظر طبیعی، انواع پوستر دیواری سه بعدی کودکانه، پوستر کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، انواع کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک، کاغذ دیواری سه بعدی خط نستعلیق و نقاشی، انواع کاغذ دیواری سه بعدی تصاویر مشاغل و غیره را مشاهده می کنیم. برای اطلاع از خرید و فروش پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

هر یک از طرح های کاغذ دیواری تصاویر 3D مورد پسند افراد مختلف می باشد که در مکان مناسب، می تواند زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورد و بر ارزش و اعتبار ملک بیفزاید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت

برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی مسئلۀ مهم کیفیت جنس کاغذ دیواری می باشد که قابل شستشو، ضد حساسیت، مستحکم و مقاوم در برابر تابش نور خورشید باشد. به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع کاغذ دیواری با کیفیت می توانید با بخش فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()