کاغذ دیواری سه بعدی حاصل تکنولوژی دستگاه های چاپ کاغذ دیواری می باشد که طرح های متنوعی را به وجود آورده است. کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته بسیار شکیل، لوکس و لاکچری است که تحول عظیمی را سبک دکوراسیون فراهم آورده است و موجب جلب نظر بیننده می گردد.  برای خرید  انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت به سایت مراجعه کنید

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

مهمترین ویژگی که از کاغذهای دیواری سه بعدی می توان به آن اشاره نمود، نمای تصاویر بسیار به واقعیت نزدیک می باشد و این مسئله جذابیت تصاویر پوستر کاغذ دیواری را بیش از پیش دیدنی تر نموده است. بازسازی دکوراسیون یکی از فعالیت هایی است که هر ساله و یا چند سال یکبار برای دکوراسیون داخلی ساختمان صورت می گیرد. از این رو از جدیدترین محصولات دکوراتیو برای این منظور استفاده می شود. انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز شامل چنین محصولات تزئینی است که می توان برای تزئین اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق فرزندان و سایر محیط ها به کار برد. برای اطلاع از خرید اینترنتی پوستر دیواری سه بعدی سفارشی به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی

از محاسن چاپ محصولات کاغذ دیواری می توان به چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی اشاره نمود. در دنیای امروز مشتریان می توانند بر مبنای سلیقه به فروشگاه های پخش انواع کاغذ دیواری، سفارش چاپ کاغذ دیواری سه بعدی طرح مورد دلخواه خود را در ابعاد و قیمت مناسب ثبت کنند.

نکتۀ قابل توجه در رابطه با ویژگی های کاغذ دیواری می توان به قابل شستشو بودن، استحکام و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید، قیمت ارزان، کیفیت عالی و تنوع سبک و طرح اشاره نمود.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ پخش محصولات دکوراتیو و تزئینی چون انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری و غیره در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد و می تواند به مشتریان ارائه خدمات مشاوره خرید، نصب و گارانتی فروش را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()