پخش کاغذ دیواری در تهران توسط فروشگاه های تجهیزات دکوراتیو صورت می گیرد و فروش کاغذ دیواری به صورت رول عرضه می شود. کاغذ دیواری به عنوان پوشاننده دیوار طراحی و تولید شده است و از گذشته های دور بر روی دیوارها چسبانده می شد و با گذشت زمان نیز بر تنوع محصولات کاغذ دیواری افزوده گشته و موجب فروش ارزان کاغذ دیواری شده است. برای اطلاع از پخش مستقیم کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

پخش انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک

در حال حاضر تنوع طرح کاغذهای دیواری بسیار زیاد می باشد و شاهد خرید و فروش انواع کاغذ دیواری سبک مدرن و حتی کاغذ دیواری کلاسیک می باشیم که طرح های متنوعی را شامل می شوند. به عنوان مثال از آلبوم کاغذهای دیواری کودک و نوجوان می توان انواع طرح کودکانه کاغذ دیواری برجسته و مدرن را انتخاب نمود که تناسب زیادی با علایق کودکان دارد. همچنین از آلبوم کاغذهای دیواری پیکاسو می توانید طرح های مختلف کاغذ دیواری کلاسیک را مشاهده کنید که دارای رنگ بندی های زیبا و جذاب می باشند و می توانند بهترین گزینه برای نصب بر روی دیوارهای اتاق نشیمن باشند. برای اطلاع از  خرید کاغذ دیواری های سه بعدی از طریق لینک اقدام کنید.

نکتۀ مهمی که در طراحی و ساخت  کاغذ دیواری به کار برده شده است، استفاده از کاغذ دیواری با جنس pvc می باشد که امکان شستشوی کاغذ دیواری را ممکن ساخته است و از استحکام بیشتر برخوردار می باشند و در عین حال نسبت به تابش مستقیم نور مقاوم و با دوام می باشند.

پخش کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت

به دلیل تنوع محصولات متنوعی که از کاغذهای دیواری مشاهده می کنیم، موجب گشته قیمت فروش کاغذ دیواری کاهش پیدا کند و در حال حاضر شاهد پخش انواع کاغذ دیواری قیمت ارزان با کیفیت عالی در استان تهران و سراسر کشور باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

 

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()