پوستر دیواری از مشهورترین محصولات کاغذ دیواری است که به عنوان دیوارپوش فروخته می شوند. سال های اخیر فروش پوستر دیواری را در طرح های متنوع، زیبا و جذاب شاهد می باشیم که طراوت تازه ای به دکوراسیون داخلی می بخشد. زندگی افراد روز به روز به سمت یکنواختی و کسالت گرایش پیدا می کند، از این رو با صرف اندک هزینه می توان تحول چشمگیری را در دیزاین منزل و محیط کار ایجاد نمود. برای اطلاع از  فروشگاه پوستر دیواری  از طریق لینک اقدام کنید.

پوستر دیواری برای پذیرایی

سالن پذیرایی از مهمترین قسمت های خانه می باشد و اکثر افراد در این قسمت تجمع دارند و بیشتر اوقات خود را در این محل می گذرانند. بنابراین با نصب پوستر دیواری خاص در طرح های جذاب می توانید بر زیبایی این فضا بیفزایید و رنگ بندی دکوراسیون را بهبود ببخشید. نصب پوستر دیواری اشعار نستعلیق، انواع پوستر دیواری خطی، پوستر دیواری تصاویر 3D، آلبوم پوسترهای دیواری مناظر شهری، آلبوم پوستر دیواری ساحل و دریا، انواع پوستر دیواری طرح مدرن و کلاسیک از جمله دسته بندی های مختلف پوستر کاغذ دیواری است که در بازار مشاهده می شود. برای چاپ پوستر دیواری  از متریال با کیفیت استفاده می شود که می توان به پوستر دیواری PVC و پوستر دیواری نانو اشاره نمود که قابل شست و شو و فاقد مواد آلرژی زا می باشند، همچنین به راحتی نمی توان پاره نمود و در برابر تابش نور خورشید مقاوم می باشد. برای اطلاع از  قیمت آلبوم پوستر دیواری سه بعدی طبیعت  به سایت مراجعه کنید.

پوستر دیواری قیمت ارزان

پوستر کاغذ دیواری به صورت رول و چند تکه ای فروخته می شوند و بستگی به ابعاد و برند پوستر دیواری دارد. امروزه بر تنوع طرح پوسترهای دیواری افزوده شده و این مسئله موجب فروش پوستر دیواری با قیمت ارزان گشته است.

فروشگاه دکور آفیس متناسب با محیط های مختلف، انواع پوستر دیواری با کیفیت و با دوام را با نصب و قیمت مناسب به خریداران عرضه می کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()