پوستر دیواری از جدیدترین محصولات تزئینی است که برای پوشش دیوار به کار گرفته می شود. چاپ پوستر دیواری در طرح های متنوع صورت می گیرد که این مورد موجب افزایش فروش پوستر دیواری گشته است چون افراد مختلف با سلایق مختلف می توانند مناسب ترین پوستر دیواری را برای تزئین دکوراسیون داخلی بر روی دیوار نصب کنند. برای اطلاع از  مرکز خرید پوستر دیواری  از طریق لینک اقدام کنید.

پوستر دیواری پذیرایی

سالن پذیرایی از مهمترین بخش های منزل است که زیبایی و تزئین دکوراسیون آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین به راحتی می توان با استفاده از انواع پوستر دیواری بزرگ و کوچک بر زیبایی فضای پذیرایی افزوده گردد. با نصب پوستر دیواری در بخشی از فضای پذیرایی می توان علاوه بر زیباتر نمودن اتاق نشیمن، بر روی ابعاد سالن نیز تأثیر گذاشت. با انتخاب هوشمندانه از طرح های مختلف پوسترهای دیواری می توان بر زیبایی و ابعاد اتاق تأثیر گذاشت. به عنوان مثال پوستر دیواری سه بعدی بناهای مجلل می تواند بر فضای اتاق تأثیر گذاشته و ابعاد اتاق را افزایش دهد. برای اطلاع از  خرید پوستر دیواری های سنتی و ایرانی   به سایت مراجعه کنید.

پوستر دیواری ارزان

پوستر دیواری ارزان را می توان از فروشگاه های معتبر پخش محصولات دکوراسیون خریداری نمود. ممکن است پوستر دیواری بزرگ را با قیمت ارزان خریداری کنید و یا پوستر دیواری کوچک، که البته بستگی به نوع پوسترهای دیواری دارد. در حال حاضر برای چاپ انواع پوستر دیواری از طرح های انتزاعی، گرافیکی و برگرفته از طبیعت استفاده می کنند تا جلوۀ خاصی به محیط بخشیده شود. هماهنگی تصاویر پوستر دیواری با طرح دکوراسیون محیط مورد نظر از اهمیت بالا برخوردار است، چون باید بر نما و دکور افزوده گردد. با نصب پوستر دیواری در ابعاد کوچک و بزرگ می توان زیبایی تجهیزات دکوراتیو را بهبود بخشید.

فروشگاه دکور آفیس با بیش از چند سال تجربۀ خرید و فروش انواع محصولات پوستر دیواری و کاغذ دیواری، بستر را برای خرید ارزان انواع پوستر دیواری بوجود آورده است.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()