پاکت جاروبرقی محل نگهداری زبانه هایی است که توسط جاروبرقی کشیده می شود، می باشد. با نگاهی به بازار می توان شاهد فروش انواع پاکت جاروبرقی در اندازه های مختلف می باشیم که از متریال با کیفیت در ساخت پاکت های استفاده شده است تا از عبور ذرات ریز گرد و غبار به داخل جاروبرقی جلوگیری شود. برای خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

فروش پاکت جاروبرقی

انواع پاکت یک لایه، دو لایه، سه لایه و چند لایه را متناسب با نوع کاربرد جاروبرقی طراحی نموده اند که کاملاً بهداشتی و مستحکم می باشند. خرید و فروش عمدۀ پاکت های جاروبرقی به دو مدل پاکت یکبار مصرف و پاکت دائمی می باشد که تفاوت هر کدام از آنها به وضوح از نامشان مشخص می باشد.در گذشته مصرف پاکت دائمی بیشتر مرسوم بود ولی با ورود جاروهای برقی مدرن، خرید و فروش پاکت یکبار مصرف را برای جاروبرقی ها شاهد می باشیم که در راستای تقویت موتور جاروبرقی از آنها استفاده می شود. با تعویض به موقع پاکت می توان از عبورگرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری نمود، ضمن آنکه مجهز به سیستم فیلتراسیون می باشند و انتقال گرد و خاک را غیر ممکن می سازد. معمولاً جنس پاکت یکبار مصرف بسیار مرغوب و مقاوم می باشند. برای خرید پاکت جاروبرقی الکترولوس به سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع پاکت جاروبرقی

قیمت پاکت جاروبرقی به جنس پاکت بستگی دارد. در واقع قیمت پاکت کاغذی ارزان تر از پاکت پارچه ای و فیلتردار می باشد. با خرید پاکت یکبار مصرف می توان عمر مفید جاروبرقی را افزایش داد، علاوه بر آنکه نظافت و بهداشت پاکت یکبار مصرف بیشتر از کیسه دائمی می باشد.

فروشگاه همتا شاپینگ در تلاش است با شما مشتری همیشگی همکاری کند و امکان خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی مرغوب را برای شما عزیزان فراهم نموده است. برای مشاهدۀ قیمت انواع پاکت می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا شاپینگ مراجعه کنید و متناس با نیاز مناسب ترین پاکت را خریداری کنید.

 

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()