کیسه جاروبرقی از مهمترین قسمت های جاروبرقی است که کیفیت کیسه  و پاکت جاروبرقی بر عمر جاروبرقی می افزاید. با پیشرفت تکنولوژی ساخت انواع جاروبرقی، شاهد افزایش خرید و فروش کیسه جاروبرقی می باشیم. اکثر دستگاه های جاروبرقی مجهز به کیسه جاروبرقی یکبارمصرف می باشند که این عامل موجب افزایش فروش کیسه جاروبرقی شده است. برای خرید کیسه جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع کیسه جاروبرقی

انواع کیسه جاروبرقی اِی ای جی، کیسه جارو برقی بوش، کیسه جاروبرقی پارس خزر، انواع کیسه جاروبرقی کارشر، انواع کیسه جارو برقی ال جی، کیسه های جاروبرقی ناسیونال، کیسه جاروبرقی آزمایش، کیسه جاروبرقی مولینکس و .... را می توان مشاهده نمود که متناسب با برند و مدل های مختلف جاروبرقی متفاوت می باشند. در ابتدا دستگاه های جاروبرقی با کیسه جاروبرقی دائمی ساخته می شدند و نیاز به تعویض زود هنگام کیسه جاروبرقی نبود ولی در حال حاضر دستگاه جاروبرقی دارای کیسه جاروبرقی یکبارمصرف یا همان پاکت جاروبرقی می باشند که پس از هر بار پر شدن پاکت جاروبرقی نیاز به تعویض پاکت جاروبرقی می باشد. برای خرید کیسه جاروبرقی پاناسونیک به سایت مراجعه کنید.

قیمت کیسه جاروبرقی

قیمت کیسه جاروبرقی به برند و مدل جاروبرقی بستگی دارد. از این رو با خرید کیسه جاروبرقی با کیفیت عمر جاروبرقی را بهبود ببخشید. خرید کیسه جاروبرقی که از کیفیت خوب برخوردار نباشد، باعث رد کردن گرد و غبار درون پاکت جاروبرقی به خارج از کیسه می شود و بدین وسیله به موتور جاروبرقی فشار وارد می شود و قدرت موتور کاهش پیدا می کند. در حال حاضر خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی فراهم می باشد و به راحتی می توان با قیمت مناسب و صرف زمان اندک، مناسب ترین کیسه جاروبرقی را خریداری نمود.

فروشگاه همتا شاپینگ به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی پخش کیسه و پاکت جاروبرقی در تهران می باشد و فرصت خرید و سفارش اینترنتی انواع کیسه جاروبرقی را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()