درایر تبریدی مدلی از دستگاه های خشک کن هوا می باشد که بعد از خروجی کمپرسورهای هوا قرار گرفته می شوند تا با کاهش دمای بخار هوا تا سه درجه سانتی گراد، بتواند جداسازی آب را از هوا انجام دهد و هوای بدون رطوبت را برای مصرف سیستم فراهم سازد. عملکر درایر را در ادامۀ مطالب شرح خواهیم داد و تفاوت قابل توجه خشک کن هوا جذبی و خشک کن هوا تبریدی را به طور کامل بیان می کنیم تا با نگاه دقیق تری اقدام به خرید درایر مورد نیاز خود بزنید. استفاده از دستگاه های خشک کن از ضرورت بالایی برخوردار می باشد چون ارتباط مستقیم با طول عمر تجهیزات فرآیند تولید و همچنین کیفیت نتیجۀ کار دارد. برای خرید درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید.

عملکرد درایر تبریدی

درایرهای تبریدی یا خشک کن هوا، همانطور که از نام آنها مشخص می باشد، در راستای برطرف نمودن رطوبت هوا مورد استفاده قرار می گیرند تا هوای بدون آب را برای ادامۀ فرآیند تولید استفاده کنند. نحوۀ کارکرد خشک کن هوا تبریدی مشابه یخچال های خانگی عمل می کند و با کاهش دمای بخار هوا، زمینه را برای جداسازی آب از هوا محیا می سازد و بدین وسیله تا کاهش 3 درجه از هوای مخازن کمپرسور هوا، هوای خالص را برای ادامۀ عملیات تولید انتقال می دهد. برای خرید انواع مخزن هوای فشرده به سایت مراجعه کنید.

خرید خشک کن جذبی نیز همانند خشک کن هوا تبریدی مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است و متناسب با سیستم هایی ساخته شده اند که دمای بخار هوای کمپرسورها کمتر از 2 درجه سانتی گراد می باشد و از مواد جذبی برای جذب آب موجود در هوا استفاده می کند و نسبت به درایرهای تبریدی از هزنیۀ نگهداری کمتری برخوردار می باشد.

قیمت خرید انواع درایر تبریدی

نکتۀ قابل توجه در رابطه با قیمت خرید خشک کن های یخچالی می توان به فاکتورهایی چون ابعاد دستگاه، کیفیت تجهزات درایر، برند درایر و در نهایت میزان درصد خلوص هوا اشاره نمود. در مجموع از خشک کن ها برای تمام مکان هایی که از دستگاه های کمپرسور هوا استفاده می کنند، به کار برده می شود. این در حالی است که اهمیت نصب و خرید درایر، در برخی از سیستم های تهویه بیشتر احساس می شود که نیاز به بررسی عملکرد سیستم دارد.

شرکت هوامدار با استفاده از پرسنل با تجربه در قسمت های فروش و نصب انواع دستگاه صنعتی برودتی، مفتخر است خدمات مشاورۀ خرید مناسب ترین خشک کن هوا با کیفیت عالی و قیمت مناسب را به مشتریان عزیز به صورت تضمین شده ارائه دهد.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()