عمر لوله ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا لوله هایی که عمر کوتاهی دارند مشکلات زیادی را ایجاد میکنند که از مهمترین مشکلات بوجود آمده با استفاده از این لوله ها باید به تعویض زود هنگام لوله ها و  همچنین دردسرهای بسیار زیاد تعویض لوله اشاره نمود. لوله باید عمری طولانی برابر با عمر سازه داشته باشد. لوله پلی اتیلن از جمله لوله های بسیار با کیفیت و با عمر طولانی میباشد که شما را از تعویض لوله تا حد زیادی بی نیاز خواهد کرد. عمر لوله پلی اتیلن بر حسب برخی یافته های محققان به ۵۰ سال میرسد که البته برخی دیگر از دانشمندان نیز عمر لوله های پلی اتیلن استاندارد را ۱۰۰ سال تخمین زده اند. لوله های پلی اتیلنی در ساخت خود از پلی اتیلن بهره برده اند که یک ماده با بافت بسیار سخت و محکم و در عین حال انعطاف پذیر میباشد که میتواند تا سالها بدون اینکه خورده و فرسوده شود دوام بیاورد. برای اطلاع از قیمت خرید لوله پلی اتیلن به سایت مراجعه کنید.

لوله  های پلی اتیلن از جریان پذیری خوبی برخوردار هستند

یک لوله ایده آل باید از جریان پذیری خوبی برخوردار باشد و بتواند مایعات و همچنین گاز را به خوبی از درون خود عبور دهد. لوله پلی اتیلن از سطح درونی صاف و با کمی زبری برخوردار است که این سطح میتواند در انتقال جریان نقش بسیار مهمی داشته باشد و مایعات و گاز را از درون خود عبور دهد. جریان پذیری بسیار خوب این لوله ها یک ویژگی بسیار خوب را بوجود می آورد که آن هم انتقال مایعات و گازها با فشار بالا میباشد. این موضوع باعث  میشود تا هیچگونه افت فشاری مشاهده نشود و جریان به خوبی از درون لوله انتقال یابد. برای خرید از تولید کننده ی نوار های آبیاری قطره ای از طریق لینک اقدام کنید.

 

کیفیت لوله های پلی اتیلنی بسیار مهم است و باید به این موضوع در هنگام  خرید آنها توجه داشته باشید. لوله هایی که کیفیت بالایی دارند میتوانند عمر لوله ها را تا چندین برابر افزایش داده و همچنین در انتقال مایعات و همچنین گازها نیز عملکرد بهترین از خود نشان دهد.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()