آبیاری کردن مزارع و باغات علاوه بر اینکه دشواری های خاص خود را دارد میتواند هزینه های آب مصرفی را نیز تا حد زیادی افزایش دهد. برای آبیاری کردن با صرفه اقتصادی و بدون دردسر روش هایی همچون آبیاری قطره ای ابداع شده اند که میتوانند جایگزین بسیار خوبی برای روشهای سنتی باشند. روش های سنتی آبیاری دیگر در حال حاضر چندان مورد توجه نیستند و بیشتر کشاورزان و باغداران به روش های آبیاری قطره ای روی آورده اند. نوار آبیاری قطره ای از جمله محصولاتی است که با آن امکان آبرسانی بصورت قطره ای فراهم شده است. نوار آبیاری قطره ای از بدنه ای انعطاف پذیر و با قطری کم برخوردار است که این قطر کم باعث شده تا به آن نوار آبیاری مسطح نیز گفته شود. بدنه این نوار مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل فرسایش زا دارد و در محیط های باز و در برابر آب و رطوبت و همچنین گرما و ضربه مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان میدهد. برای خرید نوار آبیاری قطره ای به سایت مراجعه کنید.

نوار آبیاری قطره ای بهترین راهکار برای کاهش هزینه های آبرسانی

در روش های سنتی برای آب رسانی به گیاهان از میزان زیادی آب استفاده میشد و بسیاری از این آب مصرفی نیز به دلیل آبیاری غیر اصولی هدر میرفت اما با استفاده از نوار آبیاری قطره ای دیگر از هدر رفت آب خبری نیست و کاملا بهینه و حساب شده آبرسانی صورت میگیرد. آب بهای پرداختی برخی کشاورزان به دلیل روش های غیر اصولی آبرسانی به حدی بالا میرود که کشاورزی را  برای آنها بی صرفه کرده است. اما با استفاده از نوارهای آبیاری صرفه اقتصادی بسیار خوبی ایجاد خواهد شد و نگرانی بابت این موضوع را کاهش میدهد. برای اطلاع از خرید و فروش نوار آبیاری آلان دریپ به سایت مراجعه کنید

برای خرید نوار آبیاری قطره ای حتما به استاندارد بودن نوار و همچنین تولید کننده نوار که میتواند خارجی باشد یا ایرانی توجه کنید زیرا نحوه آبیاری و همچنین کیفیت نوار نسبت به کیفیت آن متفاوت میباشد.

 

آدرس: کردستان،بانه،کیلومتر17جاده سردشت،بعدازکانی سور،جاده روستای سیوچ

ایمیل: miranplastco@gmail.com

شماره تماس : 08734447222

شماره های فروش : 09128509030 - 09128509020 - 09128509010

فکس : 08734447222

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()