کمپرسور اسکرو یکی از مهمترین دستگاه های متراکم ساز انواع گاز می باشد. معمولاً از کمپرسورهای اسکرو برای مصارف صنعتی استفاده می شود کهه نقش مهمی در سرعت و نحوۀ عملکرد دستگاه های صنعتی دارد. خرید کمپرسور ها بر اساس نیاز چرخۀ عملکرد دستگاه های صنعتی صورت می گیرد، بنابراین پیش از خرید کمپرسورهای هوا، آگاهی کاملی نسبت به مشخصات فنی و نوع عملکرد دستگاه کمپرسور هوا داشته باشید تا به درستی و در محیط مناسب از کمپرسورها استفاده نمائید. فشرده سازی گاز توسط دستگاه های کمپرسور هوا باعث می گردد تا بتوان از نیروی خروجی دستگاه برای اجرای برخی از فرآیندها استفاده نمود و از هدر رفت هزینه و انرژی جلوگیری شود. برای اطلاع از مرکز فروش کمپرسور هوا به سایت مراجعه کنید.

کمپرسور اسکرو و انواع کمپرسور

همانطور که می دانید عملکرد کمپرسوهای اسکرو بر اساس دو عملکرد اصلی ساخته می شوند که عبارتند از کمپرسورهای جابجایی مثبت که از پیستون برای فشرده سازی هوا استفاده می شود و کمپرسورهای دینامیکی که با فشار ثابت، فشرده سازی گاز را انجام می دهند و شرایط محیطی بر عملکرد کمپرسور هوای مکانیکی مؤثر می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم به سایت مراجعه کنید.

کمپرسورهای اسکرو تسمه ای یکی از پرکاربرد ترین انواع کمپرسور هوا می باشد که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرارگرفته می شوند. قابل ذکر است که انتقال قدرت در این نوع کمپرسورها توسط تسمه صورت می گیرد و دارای راندمان کاری بالایی می باشند. با استفاده از کمپرسورهای تسمه ای می توان در مراکز هواسازی صنعتی بزرگ از حد استاندارد استفاده نمود که از مزیت های این نوع کمپرسور محسوب می شود. کمپرسور هوای تسمه ای قابلیت بالانس دینامیکی بسیار قوی برخوردار می باشد و از عایق بندی خوبی برخوردار می باشد که هنگام به کارگیری، آلودگی صوتی کمتری ایجاد شود و طول عمر دستگاه کمپرسور افزایش یابد.

فروش انواع کمپرسور اسکرو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت محصولات صنعتی پیشرفته بیش از پیش احساس می شود و ضرورت خرید انواع کمپرسور و پمپ های باد بیشتر به چشم می خورد. به همین دلیل پمپ های هوا با برندهای متفاوتی در بازار خرید و فروش می شود که قیمت کمپرسورهای اسکرو و دیگر پمپ های باد بستگی به برند، عملکرد و ابعاد پمپ های هوا دارد.

شرکت هوامدار از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ تأمین انواع کمپرسور هوا و لوازم جانبی فعالیت حرفه ای تیم حرفه ای خود را آغاز نموده است. از این رو در جهت حمایت از مصرف کنندگان خرید و فروش انواع تجهیزات هوای فشرده را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازد تا خدمت ارزنده ای در رشد و توسعه اقتصاد ملی انجام داده باشند.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()