مخزن هوا از ضروری ترین اجزای فشرده سازی هوا می باشد. در واقع محل قرار گیری مخزن های هوا، پس از خروجی کمپرسورهای هوا می باشد که در راستای ذخیره سازی و نگهداری هوای فشرده شده ساخته شده اند. خرید و فروش مخزن هوا در بازار صنعت دستگاه های صنعتی و شرکت های معتبر تأمین تجهیزات فشرده سازی هوا می باشد که متناسب با کاربرد صنایع مختلف ساخته شده اند. همانطور که می دانید کمپرسورهای هوا را در طیف گسترده ای از مصارف صنعتی تولید نموده اند تا سرعت عملکرد سیستم افزایش پیدا کند و هزینه های مصرفی کاهش پیدا کند.

در نتیجه از کمپرسورهای هوا و مخازن هوا استفاده می شود تا هوای فشرده شده را ذخیره سازی کند و در زمان لازم مورد استفاده قرار گیرد. قابل ذکر است که مخزن هوای کوچک برای کمپرسور هوای کم حجم و استاندارد می باشد و این در حالی است که مخازن هوای بزرگ برای کمپرسورهای قوی می باشد تا بتواند حجم و فشار هوای خروجی را تحمل کند. برای خرید مخزن هوای فشرده ی استاندارد به سایت مراجعه کنید.

مزایای مخزن هوا

مخازن هوا در کنار سیستم کمپرسور هوای فشرده (کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرو)به کار برده می شود تا هوای حاصل از خروجی کمپرسورها را ذخیره سازی نماید. از مهمترین مصارف مخازن هوا می توان به کمپرسورهای خانگی اشاره نمود که می توان به باد بزن های لاستیک دوچرخه، منگنه های بادی و از قبیل آن اشاره نمود. همچنین در مصارف صنعتی می توان به کمپرسورهای موجود در صنایع هوایی، صنایع دریایی، نیروی زمینی، ساخت موتورهای جت، سیستم های پالایشگاهی و نفتی، صنعت گاز، صنعت تولید مواد شیمیایی، مواد غذایی و ... اشاره نمود که متناسب با حجم کار، خرید مخزن هوای فشرده استاندارد، مخازن هوای فشار قوی و یا معمولی صورت می گیرد.

بنابراین در مصارف حرفه ای که حجم توان کمپرسورهای هوا، قوی می باشد از مخازن هوای فشرده فشار قوی استفاده می شود که لایۀ تانک هوا نسبت به فشار هوا از استحکام بالایی برخوردار باشد و قسمت هایی که دارای اتصالات می باشند با استفاده از مواد مخصوص جوشکاری می شوند تا از نشتی گاز و هوای موجود در مخزن هوا جلوگیری شود.

قیمت مخزن هوا

با این تفاسیر می توانید مخزن هوا ارزان و یا مخزن هوا گران خریداری کنید که بستگی به فاکتورهای ابعاد، ضخامت ورق تانک کمپرسور هوا و کیفیت اتصالات مخزن هوا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید مناسب ترین مخزن هوا می توانید با مرکز فروش شرکت هوامدار تماس داشته باشید و پرسش های خود را مطرح نمائید.

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک :  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()