شیشه دودی از جمله تجهیزات اسپرت خودرو محسوب می شود که در حال حاضر شاهد فروش انواع شیشه دودی می باشیم. شیشه دودی ها در واقع به شکل برچسب و رول شکل می باشند که متناسب با نیاز مشتری برده می شوند و بر روی شیشۀ خودروها چسبانده می شود. برای خرید انواع رول شیشه دودی به سایت مراجعه کنید.

انواع شیشه دودی

مقصود از انواع شیشه دودی، درصدهای متنوع برچسب شیشه دودی می باشد. در واقع در بازار درصدهای مختلفی از شیشه دودی فروخته می شود که میزان تیرگی شیشه را مشخص می کند. هر چه درصد برچسب شیشه کمتر باشد، میزان تیرگی شیشه بیشتر خواهد بود و متناسب با آن دید کمتری نسبت به داخل خودرو خواهیم داشت. نکتۀ قابل توجه در رابطه با درصد مجاز شیشه های دودی از نظر قوانین راهنمائی و رانندگی، نصب برچسب شیشه دودی با درصد بیش از 35 درصد می باشد که دید کافی نسبت به داخل خودرو وجود داشته باشد. در صورت عدم رعایت این نکته، راننده متخلف محسوب می شود و مشمول جریمه خواهد شد. دلیل اصلی نصب شیشه دودی بر روی خودرو، محافظت افراد داخل خودرو در برابر تابش اشعه UV و حفظ دمای خنک داخل خودرو می باشد. برای خرید برچسب رول شیشه دودی به سایت مراجعه کنید.

خرید شیشه دودی با کیفیت

هنگام خرید رول شیشه دودی با کیفیت توجه به مسئله قانون دودی کردن شیشه خودرو در نظر گرفته شود تا مشمول خطا و جریمه نشوید. توجه داشته باشید که شیشه دودی با کیفیت بر روی شیشه خودرو نصب کنید تا از نظر پزشکی و دید چشم با مشکل روبرو نشوید و خللی در رانندگی و مشاهدات دید چشم راننده ایجاد نشود.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو در عرصۀ فروش و پخش رول شیشه دودی و تجهیزات لوکس خودرو فعالیت دارد و بدین وسیله بستر فروش انواع رول شیشه دودی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند خودرو خود را از تابش نور خورشید در امان نگه دارند.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()