DVD فابریک خودرو از جمله تجهیزات و لوازم خودرو می باشد که دارای انواع مدل، کیفیت و امکانات می باشد. متناسب با برند خودرو، انواع DVD فابریک با کیفیت عرضه می شود که بر روی خودروهای داخلی و خارجی قابل نصب می باشد. پخش DVD نسبت به سی دی پیشرفته تر می باشد که امکان خواندن دی وی دی را توسط پخش ضبط ممکن می سازد. برای اطلاع از خرید و فروش Dvd فابریک به سایت مراجعه کنید.

پخش DVD فابریک خودرو

با خرید پخش دی وی دی فابریک و اصل می توان کیفیت پخش موزیک را بهبود بخشید، ضمن آنکه با توجه به نوع پخش DVD فابریک، امکانات متعددی در اختیار راننده و سر نشینان خودرو قرار می دهد. قسمت پخش DVD خودرو به عنوان یکی از آپشن های لوکس خودرو محسوب می شود که متناسب با نوع خودرو می توان بهترین پخش دی وی دی را بر روی خودرو نصب نمود و خودرو را شیک و مجهز نمود. با خرید پخش دی وی دی اورجینال می توان علاوه بر پخش فایل های صوتی، تصویری و بازی نیز انجام داد. از جمله پسوردهایی که دی وی دی فابریک خودرو پشتیبانی می کند تا پخش کند، می توان به MP3,Avi, DivX, MP3, MPEG2,AAC, WAV و Flac اشاره نمود که متناسب با نوع پخش کنندۀ دی وی دی ممکن است متغیر باشد. برای خرید مانیتور اندروید 11 اینچ فابریکی ساندرو به سایت مراجعه کنید.

قیمت DVD فابریک

قیمت DVD فابریک خودرو متناسب با آپشن هایی که در اختیار کاربر قرار می دهد، متفاوت می باشد. خرید و فروش انواع دی وی دی فابریک خودرو را درون فروشگاه های پخش تجهیزات خودرو شاهد می باشیم که به تجهیزات پیشرفته مجهز می باشند و دارای قیمت خرید مناسب می باشند.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش لوازم اسپرت خودرو از جمله انواع پخش فابریک و اورجینال خودرو فعالیت دارد. از این رو برای آگاهی از قیمت خرید DVD فابریک می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

 

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()