استرچ یکی از جدیدترین محصولات ماشین آلات پیشرفته تولید نایلون می باشد. از نایلون استرچ برای پوشش پالت های محصولات استفاده می شود. برای استفاده از سلفون استرچ از ماشین آلات استرچ کش استفاده می شود که به حالت رول و فیلم می باشد. استرچ و ماشین استرچ کش از تجهیزات اساسی برای کارخانجات و شرکت های صنعتی، مواد غذایی، لوازم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره محسوب می شود. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید.

انواع نایلون استرچ

در بازار انواع نایلون استرچ فروخته می شود که دارای قابلیت های یکسان چون شفافیت، کشش منعطف و چسبندگی می باشند که به راحتی می توان برای پوشش پالت به همراه محصولات استفاده نمود و دیگر نگران آسیب دیدگی کالاها نباشیم. هرچه مواد تشکیل دهندۀ سلفون استرچ با کیفیت باشد، دوام، چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی خواهد داشت و این چنین کیفیت بسته بندی را بهبود می بخشد. معمولاً برای تولید نایلون استرچ از پلی اتیلن سبک چون PP, PE و LLD استفاده می شود تا کیفیت بهتری داشته باشند. برای خرید انواع نایلون بسته بندی به سایت مراجعه کنید.

از ویژگی های عمدۀ سلفون استرچ می توان به افزایش سرعت بسته بندی کالاها، کاهش وزن بسته بندی کالاها، افزایش استحکام و محکم شدن محصولات روی پالت، جلوگیری از ورود بخار و رطوبت به داخل بسته بندی و از همه مهمتر این است که با استفاده از تکنولوژی نایلون استرچ، هزینه های حمل و نقل کاهش می یابد.

خرید نایلون استرچ مستحکم

قیمت نایلون استرچ به جنس و کیفیت مواد اولیۀ سلفون استرچ دارد. لذا هنگام خرید استرچ، ضخامت استرچ و همچنین کیفیت نایلون استرچ را در نظر داشته باشید. با استفاده از سیستم ماشین بسته بندی استرچ کش می توان بر سرعت و راندمان کاری شرکت افزود.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از شرکت های فروش نایلون در تهران فعالیت می کند و انواع نایلون استرچ، نایلون حباب دار، نایلون شیرینگ و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رساند.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 834
نمایش همه
علاقه مندی ها ()