نمایندگی اپتکس به عنوان یکی از مهمترین اعتبارات شرکت های ارائه دهندۀ محصولات اپتکس در سراسر کشورها می باشد. شرکت اپتکس یکی از شرکت های ژاپنی می باشد که در صنعت ساخت محصولات صنعتی اتوماسیون از جمله انواع سنسور درب اتوماتیک، انواع دستگاه صنعتی اندازه گیری، سنسورهای نوری و غیره فعالیت دارد. أخذ گواهی نمایندگی رسمی اپتکس از اعتبار بالایی برخوردار می باشد و معمولاً مشتریان ترجیح می دهند از مراکز نمایندگی معتبر اپتکس، محصولات این شرکت را با کیفیت اصل و قیمت ارزان خریداری نمایند تا با مشاهدۀ کوچکترین مشکل بتوانند از خدمات گارانتی و پس از فروش نمایندگی ها در کمترین زمان ممکن بهره مند گردند.

مزایا و ویژگی های محصولات نمایندگی اپتکس

همانطور که پیش از این بیان شد، نمایندگی های معتبر اپتکس امکان خرید محصولات اپتکس اصل ارزان قیمت را برای خریداران فراهم می آورد. همچنین خدمات ارزنده ای چون مشاورۀ انتخاب و خرید سنسور نوری مناسب را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند و معمولاً از نیروی با سابقه برای ارائۀ خدمات خرید و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس استفاده می کنند تا تمام فرآیند فروش محصولات OPTEX به بهترین شکل ممکن پیموده شوند. برای مشاهدۀ لیست نمایندگی های اپتکس بهتر است، از طریق اینترنت به دنبال معتبرترین و نزدیک ترین نمایندگی اپتکس باشید تا از نظر زمان و هزینه برای شما مقرون به صرفه باشد سنسور نوری اپتکس یکی دیگر از محصولات سنسور اپتکس می باشد که به صورت یک طرفه طراحی شده است و دارای قطر 18 میلی متر با حساسیت 0 تا 11 سانتی متر با ولتاژ تغذیه 10 تا 30 ولت دسی بل می باشد، همچنین با حداکثر زمان پاسخ دهی 0.5 میلی ثانیه فعالیت خود را با خروجی مثبت انجام می دهد و به شکل سوکتی یا چهار پین به دستگاه ها متصول می شوند.  

نمایندگی معتبر اپتکس در تهران

در دنیای امروز تعداد نمایندگی های اپتکس در سراسر کشور در حال افزایش می باشد. افزایش نمایندگی های رسمی فروش محصولات اپتکس باعث شده تا نمایندگی ها محصولات اپتکس را با ارائۀ خدمات گسترده به مشتریان عرضه کنند و از جدیدترین متدهای فروش محصولات اتوماسیون صنعتی برای فروش محصولات اپتکس و دیگر برندها استفاده نمایند.

شرکت تهران اتوماسیون که جزء یکی از برترین نمایندگی های اپتکس در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است، توانسته به صورت اینترنتی لیست محصولات سنسور اپتکس را به مشتریان ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و سفارش اینترنتی محصولات اپتکس با واحد فروش تهران اتوماسیون تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل:   info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1080
نمایش همه
علاقه مندی ها ()