ترموستات یکی از مهمترین دستگاه های کنترلر و رکوردر دما در دستگاه های گرمایشی و سرمایشی در سراسر جهان می باشد. با استفاده از انواع ترموستات می توان کنترل بیشتری بر روی هدر رفت انرژی برودتی و حرارتی دستگاه های برقی و الکترونیکی داشت. به همین منظور فروش انواع ترموستات مورد استقبال صنعتگران جهانی قرار گرفت و شرکت های معتبری چون هانیانگ و دوتچ اقدام به تولید و پخش انواع کنترلر و رکوردر دما با قابلیت های متفاوت نمودند. دستگاه های ترموستات یا همان کنترلر دما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند که امکان اجرای اتوماتیک برخی عملیات را به صورت از پیش برنامه ریزی شده فراهم می سازد. انواع دستگاه هایی چون بخاری ها، کوره ها، انواع یخچال صنعتی و ... با استفاده از دستگاه های کنترلر دما، امکان تنظیم درجۀ و ثابت نگه داشتن دمای گرم و سرد را در دستگاه های گرمایشی و سرمایشی دارند.

ویژگی های ترموستات

همانطور که بیان شد دستگاه های ترموستات دارای یکسری ویژگی و مشخصات فنی می باشند که وجه تمایز انواع کنترلر را از یکدیگر مشخص می کند. برای نمونه می توان به ترموستات های هانیانگ سری ED6 اشاره نمود که شامل یکسری مشخصات فنی معین می باشند. خروجی این نوع ترموستات به صورت رله و آلارم می باشد و به وسیلۀ سیستم ON/OFF کنترل می شود و از منبع تغذیه 100 الی 240 ولت AC استفاده می کند که در ابعاد 36*72 میلی متر ساخته می شوند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با انتخاب مناسب ترین ترموستات این است که بر مبنای مشخصات فنی دستگاه کنترلر می توان تشخیص داد که برای چه دستگاه های برقی با چه ولتاژ تغذیه و مواردی از این قبیل مناسب می باشد. البته استفاده از راهنمائی های افراد خبره و متخصص می تواند کمک شایانی در خرید ارزان ترموستات با کیفیت اصل و کارایی مناسب برای شما فراهم آورد. برای خرید کنترلر دمای دیجیتال  به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع ترموستات در تهران

مسئلۀ مهم در رابطه با خرید دستگاه های ترموستات ارزان و اورجینال، برند دستگاه کنترلر دما، قابلیت دستگاه ترموستات، مشخصات فنی ترموستات و سایز ابعاد ترموستات می باشند که نقش مهمی در عملکرد ترموستات و همچنین محصول اتوماتیک نهایی خواهد داشت. استفاده درست از ترموستات آنالوگ و یا ترموستات دیجیتال می تواند میزان بازدهی دستگاه را بهبود ببخشد.

شرکت تهران اتوماسیون نیز با کسب تجربیات فروش محصولات کنترلر دما از جمله انواع ترموستات هانیانگ در سری های مختلف، توانسته صنعت تولید محصولات اتوماسیون صنعتی را ارتقاء دهد که در صرفه جویی انرژی از رتبه های بالایی برخوردار می باشند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()