سنسور نوری یکی از پر کاربردترین محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که نقش بسیار مهمی در سرعت و نحوۀ عملکرد دستگاه های صنعتی اتوماتیک دارد. از این رو خرید سنسورهای نوری و مجاورتی در سراسر جهان مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته شده است و موجب رشد صنعت تولید دستگاه های امنیتی و اتوماتیک گشته است. از کاربردهای سنسورهای نوری می توان به سنجش حرکت بطری بر روی نوار نقاله و یا مراقبت از ربات های اتوماتیک پیشرفته که در صنعت خودروسازی به کار برده می شوند و یا حتی درون خودروها نیز به کار گرفته می شوند تا سرعت عملکرد راننده را بهبود ببخشند. همانطور که می دانید کاربرد سنسورهای نوری کاربرد جهانی دارد و بدون استفاده از سنسورهای نوری یا همان چشم الکترونیک، زندگی دشواری خواهیم داشت و همانند افراد نابینا در صنعت اتوماسیون گام برمی داریم.

مهمترین کاربردهای سنسور نوری

ساخت سیستم های امنیتی، استفاده در ربات های صنعتی، استفاده در دستگاه های نوار نقاله و ... تعدادی از مهمترین کاربردهای سنسورهای نوری می باشد که از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشند. همانطور که می دانید سنسورهای نوری شامل سه دستۀ اصلی می باشند که در نحوۀ عملکرد سنسورها اهمیت ویژه ای دارند که عبارتند از سنسورهای نوری یک طرفه، سنسورهای نوری دو طرفه و سنسورهای نوری رفلکتوری می باشند.

نکتۀ قابل توجه در رابطه با انتخاب سنسور مناسب، داشتن دانش نسبت به انواع سنسور می باشد. بنابراین اشاره کوتاهی به تفاوت میان سنسورهای نوری و سنسورهای لمسی و مجاورتی خواهیم داشت. در واقع سنسورهای فوتو الکتریک به هیچ عنوان نیازی به برخورد با اجسام ندارند و از فواصل دور قادر به شناسایی اجسام فیزیکی می باشند. همچنین دیرتر خراب می شوند و دارای طول عمر بالا می باشند و از همه مهمتر سرعت پاسخ دهی به سیستم کمتر از یک میلی ثانیه می باشد و توانایی تشخیص نوع اشیاء را دارد. این مواد تنها موارد اندکی از ویژگی های سنسورهای نوری می باشد که اهمیت سنسورهای نوری یا چشم الکترونیکی را میان تولیدکنندگان محبوب نموده است. برای خرید سنسور نوری استوانه ای به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع سنسور نوری اصل

برای خرید سنسور نوری اصل باید دانش استفاده از سنسورهای نوری را داشته باشید و بر اساس مشخصات فنی سنسورها، مناسب ترن نوع سنسور نوری را خریداری نمائید. در ضمن قیمت سنسورهای نوری بستگی به ابعاد وکارکرد سنسورها دارد.

شرکت اتوماسیون تهران در زمینۀ پخش انواع سنسور نوری در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت سنسورهای نوری و موجودیت سنسورها با واحد فروش تهران اتوماسیون تماس بگیرید.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()