دستگاه خشک کن خانگی جزء دستگاه های صنعتی محسوب می شود که به دلیل استقبال فراوان مردم، در ابعاد کوچکتر و خانگی نیز عرضه می شوند. خرید و فروش دستگاه خشک کن حاصل پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازار می باشد. در گذشته برای خشک کردن میوه و سبزیجات از تابش نور خورشید کمک گرفته می شد که در برخی از موارد کپک و میکروب باعث آلوده شدن میوه های خشک شده می گشت. برای خرید دستگاه خشک کن خانگی به سایت مراجعه کنید.

فروش دستگاه خشک کن خانگی

با گذشت زمان، محصولات خشک چون میوه جات و سبزیجات خشک مورد استقبال قرار گرفته شد و این مسئله تولید کنندگان دستگاه های صنعتی را واداشت که انواع دستگاه خشک کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شود و مورد استفادۀ علاقه مندان قرار گرفته شود. با خرید دستگاه خشک کن لواشک خانگی می توان به راحتی داخل منزل کسب و کار راه انداخت و بستر مناسبی را برای بهبود اقتصاد مالی خانواده فراهم نمود. سیستم دستگاه خشک کن بسیار ساده می باشد و افراد مختلف به راحتی می توانند بر اساس دستورالعمل دستگاه، از دستگاه خشک کن استفاده نمود. از مشخصه های فنی دستگاه های خشک کن خانگی رو میزی، می توان به بدنۀ استیل سه جداره اشاره نمود که دارای لایۀ عایق حرارتی می باشد و به هیچ عنوان محیط اطراف دستگاه خشک کن را گرم نمی کند. منابع تولید گرمای برخی از دستگاه های خشک کن به صورت گازوئیلی و یا گازی می باشد.  برای اطلاع از فروش دستگاه خشک کن کابینتی لیمو به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید دستگاه خشک کن خانگی

قیمت دستگاه خشک کن به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت دستگاه خشک کن کابینی ارزان تر از قیمت دستگاه خشک کن تونلی می باشد، ضمن آنکه فضای کمتری را اشغال می کند.

شرکت ماشین ساز با سال ها تجربه در بخش ساخت و فروش دستگاه های خشک کن، انواع دستگاه خشک کن خانگی را با گارانتی و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند.

 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery:

ایمیل AradMachinery@gmail.com:

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()