اسید سولفوریک از مواد شیمیایی بوده که در زندگی ما بسیار کاربرد دارد و می توان انواع مواد را با استفاده از اسید سولفوریک به دست آورد. اسید سولفوریک خالص بسیار ترکیب پذیر با آب بوده و می توان آن را به هر میزانی که می خواهیم در آب حل کنیم. اسیدسولفوریک نام دیگرش جوهر گوگرد است که در صنایع کودسازی و دیگر مواد شیمیایی مانند ساخت اسید فسفوریک و... مورد استفاده قرار می گیرد. در آتش فشان مقداری از اسید سولفوریک وجود دارد. خرید اسید سولفوریک را می توان از فروشگاه های مواد شیمیایی انجام داد.

ماده ی اسید سولفوریک در ترکیب با آب واکنشی گرما زا دارد و به میزان بسیار زیادی گرما تولید می کند بنابراین در حین ترکیب آب با ماده ی اسید سولفوریک باید مراقب بود تا صدمات ناشی از واکنش باعث بروز مشکل نشد. یکی از استفاده های مهم از این ماده این است که برای استخراج موادی از قبیل مواد ترکیب با مس و روی و سرب می توان با استفاده از اسید سولفوریک خالص این کار را انجام داد. از ماده ی اسید سولفوریک برای تصفیه ی مواد معدنی می توان استفاده کرد مثلا برای تصفیه ی مس و طلا از این ماده استفاده می شد و برای تولید مواد مختلفی از قبیل سولفات مس و منگنز و نیکل و...  می توان از این اسید استفاده کرد.تولید کود با استفاده از اسید سولفوریک کاربرد بالایی دارد و می تواند اهمیت بسیاری در بخش کشاورزی داشته باشد. برای خرید اینترنتی اسید های شیمیایی را می توان از فروشگاه های مواد شیمیایی انجام داد.

فروشگاه دیجی شیمی مواد شیمیایی از قبیل اسید سولفوریک را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به فروش می رساند. شما می توانید به صورت اینترنتی خرید اسید سولفوریک را به آسانی انجام دهید. هدف فروشگاه دیجی شیمی کسب رضایت مشتریانش بوده و در این راه تمام تلاش خود را انجام می دهد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 963
نمایش همه
علاقه مندی ها ()