اتوبوس دربستی وسیله ای است که شما در زمان دلخواه می توانید از آن استفاده کنید. برای سفر های مختلف تحقیقاتی و زیارتی و تفریحی می توان از اتوبوس دربستی بهره مند شد و به راحتی با اتوبوس سفری دلچسب را تجربه کرد. مراکز واحد گشت اتوبوس دربستی را در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از درخواست اتوبوس دربستی سفر شما راحت تر شده و از آسیب ها و مشکلات سفر های دسته جمعی در امان خواهید بود. گاهی شما می خواهید با دوستان خود و یا به صورت دسته جمعی با چند خانواده سفر کنید، استفاده از خودرو های متعدد می تواند خطرات راه را افزایش دهد و مشکلات زیادی را به بار آورد و همین طور شما در کنار هم نبوده و ممکن است یکدیگر را گم کنید.

 بنابراین با استفاده از اتوبوس دربستی بدون هیچ نگرانی و دردسری سفری راحتی خواهید داشت و سفر های شهری و میان شهری لذت بخشی را تجربه کنید. برای سفر شما می توانید از مینی بوس و ون و اتوبوس های دربستی استفاده کنید که بستگی به تعداد نفرات دارد. همچنین برای مراسم های مختلف مانند مراسم عروسی و جشن و یا خاکسپاری می توانید به راحتی از اتوبوس دربستی استفاده کنید و میهمانان خود را میزبانی نمایید زیرا جمع شدن تمام افراد برای مراسم و رسیدن به موقع آنان کار بسیار سختی بوده و هماهنگی ها به مشکل می خورد اما با استفاده از اجاره اتوبوس های دربستی واحد گشت می توانید ساعتی دقیق را مشخص کنید تا همه در کنار هم سفر کنند.

واحد گشت یکی از مراکز ارائه دهنذه ی خودرو های دربستی از جمله اتوبوس های دربستی می باشد که انواع اتوبوس دربستی را با بهترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به سایت اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاورید و یا با ما تماس بگیرید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()