کفپوش ها در خانه بسیار مهم بوده و باید به درستی انتخاب شوند. انتخاب یک کفپوش مناسب بستگی به استفاده ی ما از محل مورد نظر دارد ، ما می توانیم از انواع فرش و موکت برای خانه ی خود استفاده کنیم. فرش و موکت به دلیل جایگاه بسیار مهم در فرهنگ ایرانی ها مورد توجه همیشگی ما قرار دارد و انتخاب یک موکت مناسب با کیفیت بالا بسیار ضروری است. موکتی که انتخاب می کنید باید از تراکم مناسبی تشکیل شده باشد و جنس تار و پود آن نرم و یکدست باشد. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنید.

ظاهر موکت همانند کیفیت آن مهم است اما خرید موکت با ظاهر زیبا و کیفیت بد خرید مناسبی نبوده و پس از خرید حتما پشیمان خواهید شد پس در زمان خرید در وحله ی اول به کیفیت و حجنس موکت ها توجه کنید و درر مرحله های بعدی ظاهر مورد توجه قرار بگیرد. موکتی که جنس عالی داشته باشد حتی اگر ساده هم باشد باز زیبایی خود را دارد و لذت بخش خواهد بود.

موکت ها در رنگ بندی متنوعی قرار دارند که می توان به راحتی رنگ مورد نظر را یافت. به دلیل استفاده ی مکرر از کوگت ها در زیر پاهایمان نباید خرید آن خیلی جنبه ی کمیتی داشته باشد یعنی خرید موکت باکیفیت گرچه از نظر قیمت گران تر از گزینه های معمولی آن باشد،  خرید درستی بوده زیرا کمی توان سال ها بدون افت کیفیت از آن موکت استفاده کرد. موکت ها دارای طرح های مختلفی هم هستند که می توان با توجه به دکوراسیون منزل آن را انتخاب کنیم. موکت تاثیر بسیاری را در دکوراسیون دارد و در صورت انتخاب درست آن می تواند رنگ  و رویی زیبا را به خانه ببخشد. برای خرید موکت پارس به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر در بخش فروش موکت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()