استرچ پالت بند یکی از محصولات پر فروش نایلون پلاستیک می باشد که متناسب با بسته بندی محصولات پالت دار تولید می شوند. از زمانی که برای بسته بندی و نگهداری کالاها، پالت مورد استفاده قرار گرفت، فروش نایلون استرچ پالت بند نیز مورد استقبال قرار گرفت. نایلون استرچ با هدف پوشش محصولات پالت دار تولید می شود تا سرعت بسته بندی محصولات افزایش یابد. برای خرید استرچ پالت بند به سایت مراجعه کنید.

مزایای استرچ پالت بند

از مزایای استرچ پالت بند می توان به راحتی حمل و نقل محصولات اشاره نمود. در حال حاضر اکثر کالاها با استفاده از پالت و ماشین لیفتراک جابجا می شوند، به همین منظور اهمیت بسته بند با پالت حائز اهمیت می باشد و امنیت حمل و نقل کالاها را ارتقاء می بخشد. معمولاً نایلون استرچ پالت بند بسیار مستحکم می باشد و دارای کشش و انعطاف قابل قبول می باشد. از مهمترین ویژگی های استرچ پالت می توان به افزایش استحکام کالاهای بسته بندی شده، افزایش سرعت فرآیند بسته بندی، کاهش وزن بسته بندی، مانع از جذب رطوبت به محصولات می گردد، کاهش هزینۀ جا به جایی محصولات، امکان أخذ سفارش در ابعاد مختلف و همچنین امکان أخذ سفارش با ضخامت درخواست مشتری اشاره نمود. بنابراین با استفاده از نایلون استرچ پالت بند، به راحتی می توان بدون دغدغه کالاهایی که بر روی پالت قرار دارند را بدون نیروی کار اضافی بسته بندی نمود و در وقت و هزینه صرفه جویی نمود. برای خرید انواع نایلون بسته بندی به سایت مراجعه کنید.

قیمت استرچ پالت بند

قیمت استرچ پالت بند همانند دیگر نایلون های استرچ می باشد، با این تفاوت که نایلون استرچ پالت بند در اندازه های سفارش گران تر از استرچ پالت بند ساده می باشد.

شرکت دریا پلاستیک از ابتدا در حوزۀ تولید انواع نایلون فعالیت دارد و می کوشد کیفیت محصولات را بیش از پیش افزایش دهد. این مجموعه امکان سفارش نایلون استرچ پالت بند را با شرایط عالی برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()