نایلون عریض از پر کاربرد ترین انواع نایلون صنعتی است که مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد. از مشخصات قابل توجه نایلون های عریض می توان به ضخامت بالا و ابعاد بزرگ اشاره نمود که می توان برای احداث گلخانه، بسته بندی کالاهای بزرگ و همچنین پوشش سطوح عریض مورد استفاده قرار داد. نایلون عریض تولید کننده یکی از محصولات مورد نیاز کارخانجات صنعتی محسوب می شود.

فروش انواع نایلون عریض

با توجه به گسترش فعالیت های اقتصادی مختلف، بستر فروش نایلون عریض برای تولید کنندگان فراهم می باشد. فروش عمدۀ نایلون عریض برای مصارف کشاورزی و صنعتی می باشد که می توان به ساخت گلخانه اشاره نمود. پلاستیک عریض از آن جمله محصولاتی است که کیفیت مواد اولیه تشکیل دهندۀ نایلون، تأثیر مثبت در استحکام و دوام نایلون دارد. در بازار انواع نایلون عریض کشاورزی uv دار ، نایلون عرض گلخانه و نایلون عریض مشکی فروخته می شود که متناسب با مصارف گوناگون ساخته می شوند. از مهمترین مشخصه های نایلون صنعتی می توان به مقاومت بالای نایلون در برابر نور خورشید اشاره نمود که دارای ضخامت بالا می باشد. با نصب نایلون عریض در کارگاه و انبارهای بدون سقف می توان پوشش موقتی را در برابر باران و برف ایجاد نمود. از نایلون عریض مشکی برای ساخت محل پرورش قارچ استفاده می شود.

قیمت نایلون عریض صنعتی

قیمت نایلون عریض صنعتی و غیر صنعتی به مشخصات و ویژگی های نایلون عرض مرتبط می باشد. با این تفاسیر می توان در ابعاد کوچکتر، نایلون عریض ارزان خریداری نمود و در عوض نایلون عریض ضخامت بالا و ابعاد بزرگ دارای قیمت بیشتری می باشد.

شرکت دریا پلاستیک با سال ها فعالیت و کسب تجربه قادر به تولید و پخش انواع نایلون عریض در تهران و سایر شهرستان ها می باشد. این مجموعه برای تولید نایلون عریض از ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیۀ با کیفیت بهره می گیرد.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 883
نمایش همه
علاقه مندی ها ()