نایلون شیرینگ یکی از پرکاربردترین انواع نایلون صنعتی است که با هدف بسته بندی کالاهای مختلف طراحی شده است. سال های اخیر صنعت بسته بندی محصولات رونق پیدا کرده و این مسئله موجب ارتقاء کیفیت پلاستیک های صنعتی شده است که بتوان برای امور بسته بندی کالاها مصرف نمود. خرید نایلون شیرینگ نیز به عنوان یکی از پلاستیک های صنعتی پیشرفته مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است.

فروش نایلون شیرینگ

فروش انواع نایلون شیرینگ بر اساس کیفیت مواد اولیه و لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک شیرینگ می باشد. در بازار نایلون شیرینگ تک لایه و نایلون شیرینگ چند لایه توزیع می شود. متقاضیانی که برای بسته بندی محصولات شرکت از ماشین آلات شیرینگ استفاده می کنند، باید حتماً از پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی استفاده کنند تا کارایی لازم را داشته باشند. سلفون شیرینگ با شکل ظاهری متفاوت عرضه می شوند که می توان به رنگ بندی متفاوت، چاپی و شفاف و مات اشاره نمود. با این تفاسیر علاقه مندان به بسته بندی شیرینگ می توانند متناسب با نوع کالا، بهترین پلاستیک شیرینگ را برای بسته بندی شیرینگ استفاده نمایند. تعداد لایه های سلفون شیرینگ، تأثیر مستقیم در دوام و حفظ کالاهاهای بسته بندی دارد.

قیمت خرید نایلون شیرینگ

هنگام سفارش نایلون شیرینگ، توجه به نوع کالا، ابعاد کالا و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین هنگام سفارش و خرید پلاستیک شیرینگ، بهتر است ملاک خرید نایلون را کیفیت و دوام سلفون در نظر بگیرید و سپس قیمت نایلون شیرینگ را مد نظر قرار دهید. هرچه لایه های سلفون بیشتر باشد، قیمت سلفون نیز گران تر و با کیفیت تر می باشد.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده می باشد که انواع نایلون صنعتی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تولید می کند و همچنین امکان سفارش انواع نایلون بسته بندی را در ابعاد مختلف، برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 877
نمایش همه
علاقه مندی ها ()