نایلون حبابدار از پرفروش ترین محصولات پلاستیک صنعتی است که از مواد پلی اتیلن ساخته می شود. نایلون های بسته بندی بسیار مستحکم و با ضخامت تولید می شوند. اکثر نایلکس های بسته بندی دارای سطح صاف می باشند و تنها برای بسته بندی و پوشش سطوح کالاها طراحی شده اند ولی با پیشرفت تکنولوژی و پی بردن به ماهیت هوا، تولید نایلون حبابدار طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.

مزایای نایلون حبابدار

کاربرد سلفون حبابدار بسیار گسترده می باشد و در صنایع مختلف می توان از مزایای نایلکس ضربه گیر حبابی استفاده شود و امنیت کالاها را بهبود بخشید. بسته بندی محصولات شکستنی، کالاهای الکترونیکی، محصولات صنعت خودروسازی، انواع محصولات خانگی، انواع وسایل دکوری و غیره نمونه های بارزی از کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد. از دیگر کاربردهای متنوع سلفون حباب دار می توان به عایق صدا و رطوبت اشاره نمود که برای پوشش آلاچیق، حوض و استخر از نایلون های پفی نیز استفاده می شود. همچنین مشاهده شده که می توان از نایلون های ضربه گیر به عنوان زیر انداز نیز استفاده نمود و بستر نرمی را برای نشستن فراهم نمود. از کاربردهای عمدۀ دیگر نایلون ضربه گیر می توان به عایق بندی دیواره های گلخانه اشاره نمود که از هدر رفت آب و انرژی در فصل های مختلف جلوگیری می کند.

پخش نایلون حباب دار تهران

پخش عمدۀ پلاستیک های صنعتی استان تهران است. صنعت خرید و فروش انواع نایلون برای مصرف کنندگان در اندازه و کاربردهای مختلف فراهم می باشد و در صورت نیاز می توانند به شرکت های معتبر سفارش تولید نایلون مورد دلخواه خود را ثبت کنند.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از معروف ترین شرکت های تولید و پخش نایلکس در تهران و شهرستان ها می باشد و از مواد اولیۀ با کیفیت و ماشین آلات پیشرفته برای تولید نایلون ها بهره می گیرند.

 

آدرس دفترتهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانهسه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()