دستگاه شیرینگ با هدف بسته بندی کالاها ساخته شده است. با پیشرفت فناوری، صنعت ساخت دستگاه های بسته بندی نیز ارتقاء کرده است و در حال حاضر شاهد فروش انواع دستگاه شیرینگ می باشیم. تنوع دستگاه های شیرینگ بسیار زیاد می باشد و علّت آن به تنوع محصولات و تنوع بسته بندی ها مرتبط می باشد.

دستگاه شیرینگ رومیزی

دستگاه شیرینگ رومیزی از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی است که به راحتی می توان بر روی میز قرار داد و فضای کمتری را اشغال می کند. خرید دستگاه شیرینگ رومیزی و دستگاه شیرینگ خانگی را به افرادی که دارای کسب و کار کوچک می باشند، پیشنهاد می دهیم و دیگر نیاز به خرید دستگاه شیرینگ با قیمت بیشتر نیست. دستگاه بسته بندی شیرینگ پک از معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی است که با استفاده از نایلون، کالاها را پک بندی می کند. نوع بسته بندی دستگاه های شیرینگ، مستحکم، زیبا، شفاف و قیمت ارزان می باشد. با این تفاسیر متناسب با ظرفیت تولید محصولات و فضای محل کار، می توانید با کمی جستجو و بررسی میان انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ، مناسب ترین دستگاه بسته بندی را خریداری نمائید. برای خرید دستگاه شیرینگ کابینی از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت انواع دستگاه شیرینگ

خوشبختانه در عصر جدید شاهد توسعه و پیشرفت تکنولوژی می باشیم و این مسئله باعث پیشرفت دستگاه های صنعتی شده است. دستگاه های بسته بندی شیرینگ نیز مشمول این تغییرات شده و روز بروز بر تنوع و ارتقاء دستگاه های بسته بندی افزوده می شود. با بهبود و ارتقاء سیستم دستگاه های شیرینگ، قیمت افزایش می یابد. قیمت دستگاه شیرینگ به امکانات دستگاه و ابعاد دستگاه بستگی دارد.

شرکت ماشین ساز با استفاده از کادر متخصص و مجرب می تواند شما مشتری گرامی را در انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه شیرینگ بسته بندی با قیمت ارزان و گارانتی دار همراهی کند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

تلگرامAradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 863
نمایش همه
علاقه مندی ها ()