برای مراجعه به مکان های مختلف ، زمانی که تعداد افراد زیاد است بهتر است از اتوبوس واحد گشت استفاده شود. استفاده از اتوبوس ها به جای چندین خودرو می تواند علاوه بر حذف آلودگی بیشتر به رفت و آمد ما کمک بزرگی کند. با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد گشت تهران ما همه باهم و بدون هیچ معطلی به محل مورد نظر می رسیم. برگزاری مجالس و دورهم نمودن افراد برای جشن ها و یا مراسم خاکسپاری کار دشواری بوده و این مراسم ها به دلیل داشتن ساعات مشخص بسیار مهم است که کسی دیر نرسد تا برنامه را از دست ندهد و همین طور برای احترام به میهمانان و راحتی حال آنان بسیار خوب است که با استفاده از اتوبوس میهمانان را به محل مربوطه انتقال دهیم.

واحد گشت مرکزی معتبر است که سال ها سابقه در بخش اتوبوس رانی داشته و از بهترین اتوبوس ها برای حمل و نقل استفاده می کند. شما می توانید اتوبوس را در برای رفت به محل مورد نظر و یا رفت و برگشت کرایه کنید. قیمت اتوبوس دربستی در قبال هزینه ای که برای چند خودرو به وج.د می آید بسیار به صرفه تر است ، از ظرفی استفاده از اتوبوس برای رفت و آمد خطرات بسیار کمتری دارد. افراد در اتوبوس های واحد گشت تهران در کنار هم سفر می کنند و در طول مسیر به گفتگو می پردازند ، همچنین امکان جا ماندن افراد وجود نداشته و مشکلات ناشی از آن حذف می گردد. برای اجاره اتوبوس واحد گشت به سایت مراجعه کنید.

واحد گشت هزینه های بسیار مناسبی را برای اتوبوس دربستی در نظر گرفته که موجب رضایتمندی مسافران واقع شده است. برای درخواست اتوبوس های دربستی از شرکت واحد گشت تهران می توانید از لینک ها به سایت رسمی این مرکز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت و یا با ما تماس بگیرید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()