تابلو مانند شناسنامه ای برای یک فروشگاه یا یک شرکت می باشد. در واقع شما با دیدن تابلو به مرکز مورد نظر جذب می شوید و تابلو باعث می شود آن مرکز برای شما نمایان شود و در صورت نبود تابلو شاید آن مرکز از دید شما پنهان نیز بماند. انتخاب نوع تابلو و ظاهر آن امر بسیار مهمی است که باید به آن اهمیت داده شود. تابلوساز حرفه ای تابلو را طبق نظر شما می سازد. استفاده از رنگ های مناسب می تواند دید تابلو را بالا ببرد مثلا به کار بردن رنگ های قرینه و متضاد در زمینه و حروف تابلو بسیار جلوه ی خوبی دارد اما استفاده از رنگ های هم خانواده خیلی مناسب نبوده و حروف حالتی ناخوانا پیدا می کنند.

انواع مختلفی از تابلو ها وجود دارد. تابلو های چلنیوم یکی از انواع تابلو هایی است که توسط تابلوساز با استفاده از رویه ای به نام پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم ساخته می شود. این تابلو بسیار زیبایی داشته و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک ساخته می شود. تابلو فلکسی یکی دیگر از انواع تابلو ها بوده که دارای رویه ای فلکسی است و این رویه قابل تعویض می باشد و این یکی از مزیت های مهم ان تابلو می باشد که می توانید آن را به روز کرده و تغییر دهید. از تابلو فلکسی در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز استفاده می شود. تابلو با حروف استیل نیز از انواع تابلوهایی است که باید توسط تابلوساز باتجربه ساخته شود تا نتیجه ای خوب داشته باشد. استیل به دلیل خاصیت ضد زنگ بودنش و مقاومت بالایش بسیار مناسب در برابر عوامل خارجی می باشد. برای ساخت تابلو حروف برجسته ی استیل به سایت مراجعه کنید.

گروه تابلوسازان راما یکی از بزرگ ترین گروه های تابلوسازی در کشورمان است که بهترین تابلو ها را از مواد اولیه مرغوب می سازند. برای سفارش و کسب اطلاعات از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو

تلفن 02177581630 

موبایل09122873629

ایمیلramabillboard@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()