اتوبار از جمله خدماتی است که در راستای حمل و نقل اثاثیه برای مسافت های دور صورت می گیرد. خدمات اتوبار و باربری اختصاص به محدودۀ خاصی ندارد و برخی از شرکت های حمل و نقل، امکان حمل و نقل هواپیمایی، حمل و نقل برون شهری و حمل و نقل وسایل نقلیه را نیز بر عهده می گیرند. تمام افراد در دوران زندگی خود حداقل یکبار با حمل و نقل لوازم و اسباب و اثاثیه در ارتباط بوده اند و این مسئله موجب گشته تا از افراد متخصص برای انجام چنین فعالیت های باربری استفاده کنند.

خدمات اتوبار و باربری

خدمات اتوبار و باربری از نامشان مشخص می باشد و ارتباط مستقیم با ماشین و بار دارد. شرکت های اتوبار در واقع با در اختیار قرار دادن ماشین مناسب و جادار به همراه کارگر حرفه ای و مجرب، کیفیت و سرعت حمل و نقل را بهبود می بخشد. پروسۀ حمل و نقل بسیار سخت می باشد و هر کسی نمی تواند به درستی انجام دهد ولی شرکت های باربری و اتوبار این دغدغه را آسوده نموده و افراد مجرب و قوی را برای عملیات باربری انتخاب می کنند. پرسنل شرکت حمل و نقل با استفاده از تجهیزات کامل اقدام به بارگیری می کنند و به داخل کامیون انتقال می دهند. استفاده از خدمات اتوبار از هزینه های حمل و نقل می کاهد و صدمات وارده به وسایل و تجهیزات را کاهش می دهد چون افراد متخصص و مجرب را برای کارهای باربری استخدام می کنند.

هزینۀ اتوبار و باربری

هزینۀ حمل و نقل و اتوبار بر اساس مدت زمان حمل و نقل، مسافت و درخواست های اضافی می باشد. تمام این مسائل در ابتدای عملیات بارگیری توافق صورت می گیرد و فرآیند حمل اثاثیه انجام می گیرد. برای اطلاع از انجام امور اسباب کشی به سایت مراجعه کنید.

شرکت اتوبار آزادی با أخذ مجوزهای لازم از سوی اتحادیۀ حمل و نقل، همواره آمادۀ ارائۀ خدمات اسباب کشی می باشد.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس 66033473-021

تلفن همراه 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()