باربری از جمله خدماتی است که نیاز به تخصص دارد و شرکت های حمل و نقل نیز باید پیش از شروع فعالیت خود از سوی اتحادیۀ باربری، مجوز لازم را أخذ کند. به همین دلیل دارای اعتبار می باشد. با آپارتمان نشینی خیلی از افراد توانایی و تخصص لازم را برای اسباب کشی ندارند. به همین دلیل استفاده از نیروی شرکت باربری می تواند در هزینه و زمان حمل و نقل صرفه جویی نماید.

خدمات باربری در تهران و اتوبار

سرویس های باربری حرفه ای بهترین پیشنهادها را برای ارائۀ خدمات باربری به مشتریان و متقاضیان ارائه می دهد و همواره در تلاش هستند که با استفاده از کادر متخصص بتوانند میزان و کیفیت خدمات دهی شرکت را افزایش دهند. شرکت های حمل و نقل و باربری خدمات گسترده ای ارائه می دهند که می توان به جابه جایی اسباب کشی اثاثیه ، حمل بار هوایی، حمل بار قطاری، حمل بار برون شهری، حمل بار درون شهری، حمل و نقل وسایل نقلیه، حمل و نقل ترانزیت و غیره اشاره نمود. هر کدام از شرکت های اتوبار و باربری متناسب با میزان تخصص و توانایی های خود، می تواند بخشی از این نیازها را برای متقاضیان برآورده سازند. با این تفاسیر می توانید از طریق تماس با واحدهای باربری از میزان و هزینۀ باربری مطلع گردید و پس از هماهنگی های لازم، با اطمینان کامل و بیمه خدمات جابه جایی و اسباب کشی لوازم را دریافت کنید. برای اطلاع از هزینه ی حمل و نقل وسایل سنگین به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ سرویس باربری

هزینۀ سرویس باربری به میزان ارائه خدمات از سوی شرکت باربری و اتوبار وابسته می باشد. مسافت، مدت زمان حمل و نقل، تعداد پرسنل باربری و میزان خدمات اضافه ای که حین فرآیند باربری ارائه می گردد از جمله مواردی هستند که در میزان هزینۀ سرویس باربری مؤثر می باشند. شرکت اتوبار آزادی با سال های فعالیت در حوزۀ ارائۀ خدمات اتوبار و باربری، با استفاده از کادر متخصص، تمام مراحل باربری را به متقاضیان ارائه می دهد.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس 66033473-021

تلفن همراه 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 869
نمایش همه
علاقه مندی ها ()