کفی تخت از مهمترین قسمت های تخت خواب محسوب می شود که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و جزء اصلی سرویس خواب محسوب می شود. کفی تخت خواب به خاطر اینکه علاوه بر فشار تشک، باید وزن فردی را که بر روی آن نیز استراحت می کند را تحمل کند، بنابراین باید دارای استحکام بالایی باشد تا شکستگی و خمیدگی برای کف تختخواب ایجاد نشود. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید.

کفی تخت خواب

انتخاب کفی تخت در استحکام سرویس خواب مؤثر است. ضخامت ورق کفی تخت خواب، ارتفاع و ابعاد طول و عرض کفی باید استاندارد باشد. استاندارد کفی تخت کودک، کفی تخت نوجوانان و کفی تخت بزرگسالان متفاوت می باشد و حین خرید سرویس خواب بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید. خرید کف تخت مستحکم، مطمئناً دوام و استحکام تخت خواب را افزایش می دهد. توجه داشته باشید که کفی تخت خواب نباید صدا تولید کند و حالت لرزش نداشته باشد. با توجه به تنوع سرویس خواب، انواع کفی تخت تک نفره، کفی تخت دو نفره ساده، انواع کفی تخت جکدار و انواع کفی تخت کودکانه با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد عرضه می شود. هنگام خرید سرویس خواب باید به جنس کفی تخت توجه نمود که دارای استحکام بالایی باشند. برای خرید محصولات چوبی منزل به سایت مراجعه کنید.

قیمت کفی تخت استاندارد

قیمت کفی تخت استاندارد با توجه به کفی تخت چوبی و کفی تخت آهنی متفاوت می باشد. استفاده از چوب با کیفیت در ساخت کف تخت، استحکام و مقاومت تختخواب را افزایش می دهد. خرید و فروش کفی تخت دو طبقه نیز همانند کفی تخت ساده طرفداران خاص خود را دارد و بهترین گزینه برای افرادی است که دارای یک اتاق خواب با دو فرزند می باشند.

فروشگاه اینترنتی بهسسازان چوب با سال ها تلاش و فعالیت در حوزۀ فروش محصولات متنوع چوبی، انواع کفی تخت تک نفره، دو نفره ساده و جک دار را در مدل های مختلف در دسترس خرید مشتریان قرار داده است.

تلفن ها

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 819
نمایش همه
علاقه مندی ها ()