برای تبلیغات استفاده از بنر و تابلو می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. هر نوع از وسیله های تبلیغاتی که استفاده می شود اگر به درستی به کار گرفته شود تاثیر بالاتری را خولهد گذاشت. تابلو ها در دسته بندی های تابلو چلنیوم، پلاستیکی، فلزی، رینگی، حکی، استیل، ال ای دی روان، نئون، بنر، بک لایت و فلکسی می باشد که انواع مختلف آن را می توانید در مراکز و فروشگاه ها مشاهده کنید. هزینه ی تابلو سازی با توجه به نوع تابلو و جنس تابلو و ابعاد تابلو و سفارشی سازی آن می تواند براورد شود. بنابراین تابلویی که شما انتخاب می کنید یکی از انواع گفته شده بوده و با توجه به ابعادی کی مناسب است که مثلا برای فروشگاه های کوچک معمولا تابلو ها کوچک تر بوده و یا برای مغازه های دو نبش از دو تابلو استفاده می شود ، ساخته می شود. برای سفارش تابلو سازی به سایت مراجعه کنید.

 تابلو های فلزی و یا استیل استحکام بالایی دارند و می توان برای چندین سال از آن استفاده کرد ولی در داخل مغازه ها نیز از تابلو های پلاستیکی استفاده می شود و معمولا از تابلو های پلاستیکی برای لوازم کودکانه استفاده می شود زیرا این تابلو ها می تواند انعظاف پدیر تر و دارای تنوع بالا باشد. تابلو های فلزی به دو شکل براق و خشدار ساخته می شود که مدل خشدار آن مات تر به نظر می رسد. تابلو های فلکس نیز دارای دو نوع نور از پشت و یا بدون نور است که این تابلو ها بر روی پایه یا شاسی آهنی قرار می گیرد و دارای قاب با جنس ورق گالوانیزه است که به مقاومتش می افزاید.  زمان سفارش تابلو سازی با توجه به متراژ تابلو زحمت بیشتری داشته و زمان بیشتری برای ساخت می برد. برای ساخت تابلو بیلبورد به سایت مراجعه کنید.

شما می توانید با انتخاب نوع تابلویی که می خواهید و همین طور طرح مورد نظرتان از طریق لینک به سایت تابلو سازی تکاور مراجعه کنید و سفارش خود را به طور اینترنتی نیز به ثبت برسانید . تابلو سازی تکاور مرکزی معتبر برای تابلوسازی حرفه ای در زمینه های گوناگون می باشد. بدین ترتیب شما تابلو هایی که از تولید مستقیم تابلو سازی نکاور تهیه می کنید با کیفیت و جنس عالی تقدیم شما خواهد شد و همین طور از لحاظ قیمت نیز به دلیل حذف واسطه بسیار ارزان تر از بازار می باشد. برای خرید به سایت مراجعه کنید.

 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28  26  90  55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28  07  92  55- 021

 کد پستی : 469  753  1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 857
نمایش همه
علاقه مندی ها ()