پوشش داکرومت از جدیدترین پوشش های آبکاری فلزات فولادی و چدنی می باشد که تغییر و تحول چشم گیری را در صنعت آبکاری پوشش فلزات ایجاد نموده است. پوشش آبکاری داکرومت جدید می باشد که دارای فرآیند آبکاری ساده می باشد. قابل ذکر است که مادۀ حلال پوشش های داکرومت آب می باشد و این مسئله افراد زیادی را به سمت این نوع پوشش آبکاری مقاوم جلب نموده است.  برای خرید مواد پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

پوشش داکرومت ضد خوردگی و حرارت

از مهمترین ویژگی های پوشش آبکاری داکرومت می توان به خاصیت ضد خوردگی و حرارت بالا اشاره نمود که در برابر مواد اسیدی و نمکی بسیار مقاوم می باشند، به همین دلیل به عنوان پوشش داکرومت ضد خوردگی نیز شناخته می شود. در گذشته از پوشش گالوانیزه برای عملیات آبکاری استفاده می شد که دارای ناخالصی های فراوان بود و این مسئله موجب کاهش استحکام و همچنین باعث اکسیداسیون فلز آهن می شد امّا پوشش های فلیک که همان پوشش های داکرومت می باشند، به وسیلۀ روی، حفاظت کاتدی ایجاد می کنند که عامل زنگ زدگی را کاهش می دهد. با استفاده از پوشش مقاوم داکرومت می توان استحکام و مقاومت قطعات فولادی را نسبت به شرایط محیطی افزایش داد و محصولات مقاومی را ساخت. با استفاده از آبکاری داکرمت دیگر نیاز نیست نگران پر شدن خلل و فرج های قطعات روکش شده باشید. در حال حاضر میزان تقاضا و خرید پوشش داکرومت افزایش یافته است وصنعت گران مایل به خرید قطعات روکش دار داکرومت می باشند. برای خرید مواد پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ پوشش داکرومت

هزینل پوشش داکرومت به نوع و کیفیت مواد آبکاری داکرومت بستگی دارد. روش دیپ اسپین، روش اسپری و روش دیپ درین سه روش پرکاربرد پوشش آبکاری داکرومت است که دارای قیمت متفاوت می باشند.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار تأمین کنندۀ مواد پوشش فلیک روی و آلومینیم یا همان پوشش آبکاری داکرومت در ایران می باشد و گام مثبتی برای برطرف نمودن نیاز کشور به این تکنولوژی برداشته است.

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()