عروسک یکی از اسباب بازی هایی است که محبوب کودکان می باشد و کودک به نوعی با عروسک کارتنی خود احساس راحتی و همدردی می کند. اسباب بازی عروسک از مهم ترین اسباب بازی هایی است که برای کودک حائز اهمیت می باشد و به نوعی کودک با عروسک های خود همدار پنداری می کند. از این رو فروش عروسک بیش از دیگر اسباب بازی ها رونق یافته است.

خرید عروسک پارچه ای

عروسک های پارچه ای به دلیل آنکه حساسیت های پوستی برای کودک ایجاد نمی کند و علاوه بر آن، قطعات عروسک ها از یکدیگر جدا نمی شوند، از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. تنوع عروسک های پارچه ای بسیار زیاد است و این مسئله انتخاب والدین و کودکان را راحت تر نموده است و تمام کودکان با توجه به سلیقۀ خود از اسباب بازی عروسکی بهره مند می شوند. عروسک خرسی، عروسک خرگوش و عروسک های حیوانات از محبوب ترین اسباب بازی های کودکانه می باشد که ساعات خوشی را با آنها می گذرانند. خرید عروسک پارچه ای را برای کودکان چند ماهه پیشنهاد می کنیم که برای کودک حساسیت ایجاد نمی کند، ضمن آنکه قابل تفکیک نمی باشد و خطر قورت دادن برای کودک وجود ندارد.

خرید اسباب بازی دخترانه و عروسک با بهترین قیمت

در دنیای امروز تنوع عروسک ها بسیار زیاد می باشد و این مسئله این امکان را برای والدین فراهم نموده است که تجربۀ خرید عروسک با بهترین قیمت را داشته باشند و متناسب با سلیقه و سن کودک، مناسب ترین عروسک را خریداری کنند. نکتۀ قابل توجه در رابطه به عروسک های دخترانه و پسرانه این است که بر اساس شخصیت های کارتنی طراحی می شوند.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت به عنوان یکی از فروشگاه های پخش عروسک و انواع عروسک در تهران فعالیت دارد و جدیدترین عروسک های دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیلinfo@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()