میز جلو مبلی یکی از مهمترین لوازم چوبی است که همراه مبلمان خریداری می شود و جزء جدایی ناپذیر مبلمان محسوب می شود. مبلمان بدون میز جلو مبلی و عسلی ناقص جلوه می کند و نمای دکوراسیون سالن پذیرایی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. همانطور که می دانید مبل ها دارای محل قرار گیری وسیله نمی باشند، به همین دلیل ضرورت دارد که در کنار مبلمان، خرید میز جلو مبلی نیز داشته باشید.

انواع میز جلو مبلی کلاسیک و مدرن

در بازار انواع میز جلو مبلی چوبی، شیشه ای و فلزی فروخته می شود که بسیار شیک و بروز طراحی شده اند. در حال حاضر سبک طراحی میزهای جلو مبلی به دو دستۀ کلی میز جلو مبلی کلاسیک و میز جلو مبلی مدرن تقسیم بندی می شوند. معمولاً اکثر میزهای جلو مبلی چوبی به سبک کلاسیک طراحی می شوند و در عین حال انواع میز جلو مبلی مدرن نیز با طرح و رنگ بندی های مختلف طراحی می شوند. سبک میزهای جلو مبلی خیلی در ترکیب بندی و دکوراسیون داخلی فضای اتاق نشیمن مؤثر می باشد، به همین دلیل برای خرید میز جلو مبلی زمان بیشتری صرف می شود. توجه داشته باشید که میز جلو مبلی استاندارد باید باشد و ارتفاع آن از سطح زمین باید متناسب با سطح مبلمان با زمین می باشد. برای خرید انواع میز به سایت مراجعه کنید.

جلو مبلی

قیمت خرید میز جلو مبلی به جنس، طرح و سایز بستگی دارد. با این تفاسیر امکان خرید میز جلو مبلی قیمت ارزان و با کیفیت وجود دارد. بر اساس سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا مدل مبلمان نوع سبک و طرح میز جلو مبلی و عسلی خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با سال ها تلاش توانسته رزومۀ موفقی در عرصۀ فروش انواع تجهیزات چوبی از جمله انواع میز جلو مبلی مدرن و کلاسیک کسب نماید و خرید آنلاین میز جلو مبلی را ایجاد نموده است.

 

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()