مبل راحتی از جمله مبلمان پرفروش و لاکچری می باشد که در سراسر جهان دارای طرفداران زیاد می باشد. مبل راحتی شیک و مدرن طراحی می شود که این مسئله موجب علاقه مندی عموم مردم شده است. با پیشرفت تکنولوژی، صنعت تولید مبل راحتی پیشرفت نموده  است و شاهد فروش انواع مبل راحتی تختخواب شو می باشیم.

خرید و فروش مبل راحتی

برای خرید و فروش مبل راحتی باید به جنس بدنه، جنس پارچه، تعداد نشیمن و مبل سوفا توجه داشت. هر چه کیفیت این قطعات مرغوب تر باشد، به طبع دوام مبل راحتی بیشتر خواهد بود و فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. مبلمان راحتی را می توان به عنوان مبل راحتی خانگی و مبل راحتی اداری در دکوراسیون های متفاوت مورد استفاده قرار داد. با این تفاسیر می توانید با خرید مبل راحتی لاکچری می توانید فضای دکوراسیون را شیک و مدرن نشان دهید و در عین حال با خرید مبل راحتی اسپرت می توانید نمای اتاق را به سمت و سوی دکوراسیون مدرن سوق دهید. در حال حاضر با تولید مبل راحتی تخت خواب شو، افرادی که دارای اتاق خواب اختصاصی و یا اتاق مهمان نمی باشند، می توانند با خرید مبل راحتی تختخواب شو در فضا و هزینه صرفه جویی کنند.

قیمت خرید مبلمان بادوام

قیمت مبل راحتی به کیفیت جنس بدنه، پارچه و تعداد نشیمن مبل بستگی دارد. با خرید مبل راحتی با دوام می توانید تضمین کنید که برای چند سال دیگر نیاز به تعویض مبلمان نخواهید داشت. از این رو ملاک خرید مبلمان را بهتر است کیفیت بالا  در نظر بگیرید تا راحتی و آسایش شما را به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با افتخار در حوزۀ فروش انواع مبلمان راحتی خانگی و مبلمان راحتی اداری و غیره فعایت دارد. فروشگاه دیجی چوب با توجه به استقبال فراوان علاقه مندان، امکان سفارش اینترنتی انواع مبل راحتی ارزان و با کیفیت مرغوب را برای مشتریان فراهم نموده است.

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()