میز ناهار خوری کالایی است که برای صرف غذا طراحی شده است که دارای اندازه و ابعاد مختلف می باشد. مدت زمان زیادی است که از میزهای ناهار خوری برای صرف غذا استفاده می کنند. طراحی میز ناهار خوری بر اساس تعداد نفراد می باشد. به عنوان مثال در حال حاضر انواع میز ناهار خوری 4 نفره، میز ناهار خوری6 نفره، میز ناهار خوری 8 نفره و بیش از آن فروخته می شود.

خرید میز ناهار خوری با کیفیت

برای خرید میز ناهار خوری می توانید به فروشگاه های پخش لوازم چوبی مراجعه کنید و متناسب با نیاز و سلیقه بهترین میز ناهار خوری را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. هنگام خرید یک دست میز ناهار خوری باید به استاندارد بودن میز و صندلی توجه داشته باشید تا سازگاری لازم را فیزیک بدن فرد داشته باشد. به عنوان مثال افرادی که دارای قد کوتاه می باشند، باید میز ناهار خوری کوتاه خریداری کنند و یا میز ناهار خوری ارتفاع بلند متناسب با افراد قد بلند می باشد. خرید میز ناهار خوری نیاز به دقت و توجه دارد. به عبارتی می توان گفت باید تمام جوانب میز و صندلی در نظر گرفته شود تا فردی که برای مدتی بر روی صندلی قرار می گیرد احساس راحتی داشته باشد. اگر فرد احساس راحتی در پشت میز ناهار خوری  نداشته باشد، به طبع ممکن است زود از غذا خوردن بکشد و به نوعی راحتی فرد از مهم ترین نکاتی است که باید زمان خرید میز ناهار خوری استاندارد به آن توجه داشته باشد. برای خرید انواع میز ارزان به سایت مراجعه کنید.

خرید میز ناهار خوری با بهترین قیمت

در حال حاضر انواع میز ناهار خوری چوبی و ناهار خوری استیل با طرح های مختلف عرضه می شود که متناسب با سلیقه های متفاوت طراحی شده اند. اگر قصد خرید اینترنتی بهترین میز ناهار خوری را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه کنید.

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()