صنعت توزین و اندازه گیری از جمله صنایع پویایی است، که در گذر زمان با تحولات بسیار چشمگیری رو به رو شده است، که از مهمترین آن ها می توان به ورود انواع باسکول دیجیتال به بازار های خرید و فروش اقتصادی نام برد.  ظرفیت و حساسیت اندازه گیری از مهمترین مشخصه های تفکیک این ترازو های بزرگ دیجیتالی می باشند، دامنه اندازه گیری معمولا در بازه ی 200 تا 20000 کیلوگرم قرار دارد، و دقت اندازه گیری هم  در این دستگاه ها توامان با افزایش ظرفیت کاهش پیدا می کند. این دستگاه ها بر اساس ظرفیت های توزین در دسته های فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی قرار می گیرند، که با افزایش ظرفیت قیمت باسکول هم بالاتر می رود. آلیاژ هایی که در ساخت انواع باسکول به کار رفته اند، در برابر ضربه، فشار و رطوبت از این دستگاه مقاومت می کند، که علاوه بر بالا بردن مقوت فیزیکی این دستگاه ظرهری زیبا و صنعتی به آن ها می دهد. برای خرید انواع باسکول به سایت مراجعه کنید.

تنوع تولیدات در صنعت ساخت باسکول بسیار بالا بوده است، به طوریکه برای هر فعالیت اقتصادی و خدماتی می توان نمونه ای  از این دستگاه ها را انتخاب کرد، برای مثال می توان به انواع باسکول فروشگاهی، نفرکش، دام کش، آویز، رولیک، متحرک و ثابت اشاره کرد، که البته نوع آن ها در قیمت تمام شده خرید باسکول نیز بسیار اهمیت دارند، زیرا معمولا قیمت انواع باسکول پند های آویز به دلیل استفاده از متریال کمتر نسبت به دیگر باسکول ها از قیمت پایین تری برخوردارند. باسکول های دیجیتال معمولا در برخی خصوصیات از قبیل باتری داخلی، نمایشگر LED، دقت بالا، کالیبراسیون دستی و شمارش کالا های هم وزن با هم  مشترک هستند، و  به همین دلیل محبوبیت بالایی در بین صنایع دارند.

نمایندگی آنلاین پند گستر معتبرترین مرکز فروش باسکول در برند پند توزین الکترونیک می باشد، که در بازارهای داخلی محبوبیت بسیار زیادی دارد. تضمین کیفیت کالا، ارسال به سراسر کشور و قیمت پایین از جمله مزایایی است که با خرید باسکول دیجیتال از این مرکز بدست می آورید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()