لوازم یدکی گریدر حائز اهمیت می باشد و کیفیت قطعات یدکی تأثیر مستقیم بر روی راندمان و سرعت ماشین گریدر دارد. از ماشین آلات گریدر برای مصارف مختلفی چون صاف نمودن سطوح مختلف جاده های خاکی و برف روبی استفاده می شود تا مدت زمان عملیات راهسازی را به حداقل برساند. در بازار برندهای مختلفی از گریدر موجود می باشد و متناس با آنها دارای لوازم یدکی اختصاصی می باشند.

خرید لوازم یدکی اورجینال گریدر

برای خرید لوازم یدکی گریدر اصل نیاز است که به شرکت های تأمین قطعات یدکی گریدر اورجینال مراجعه کنید. همانطور که می دانید لوازم یدکی گریدر کوماتسو، لوازم یدکی گریدر هپکو، لوازم یدکی گریدر کاترپیلار، لوازم یدکی ولوو، لوازم یدکی فان و دیگر برندهای گریدر با یکدیگر متمایز می باشند. در نتیجه هنگام خرید قطعات یدکی گریدر اصل به برند و مدل قطعات یدکی گریدر توجه و تأکید داشته باشید. دینام، سر سیلندر، لوازم یدکی گیربکس، انواع لوازم جک بالابر،  جک خالی کن ، انواع پلوس کوتاه و بلند، انواع پمپ هیدرولیک، سوپاپ هوا، واتر پمپ، سوزن، بلوک سیلندر، پمپ دنده ای، پمپ هیدرولیک پروانه ای، پمپ کارتریجیف پمپ فرمان، صفحه گرافیت، بلبرینگ، انواع کاسه نمد و ... تعدادی از انواع لوازم یدکی گریدر می باشند که بر اساس برند و مدل گریدر ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. برای اطلاع از قیمت قطعات گریدر هیوندا  به سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی گریدر اصل

با توجه به تنوع فراوانی که در قطعات یدکی گریدر مشاهده می شود. فروش قطعات یدکی گریدر بیش از پیش افزایش یافته است و متأسفانه برخی از افراد اقدام به فروش جنس تقلبی می کنند. برای اینکه قطعات یدکی گریدر اصل را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید، بهتر است به شرکت های معتبر و سابقه دار پخش لوازم جانبی گریدر مراجعه نمائید.

شرکت پارت یدک راهسازی مفتخر است با سال ها تلاش در حوزۀ تأمین قطعات و لوازم یدکی گریدر کوماتسو، هپکو، کاترپیلار و غیره فعالیت دارد و با ضمانت نامه قطعات یدکی را به فروش می رساند.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()