لوازم یدکی لودر جزء قطعات کاربردی و اصلی لودر محسوب می شوند که متناسب با نیاز باید قطعات یدکی لودر اصل را جایگزین قطعات معیوب نمائید. همانطور که می دانید ماشین لودر با هدف خاک برداری طراحی شده اند که متناسب با بیل لودر، حجم مشخصی از خاک و نخاله را به واسطۀ جک از جایی به جای دیگر انتقال می دهد. برای اطلاع از فروش مستقیم لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

خرید لوازم یدکی لودر

با توجه به نوع کارایی که لودر دارد، ممکن است بر اثر فشار بیش از اندازه و یا برخورد به اجسام سنگین و هدایت نادرست رانندۀ لودر، تعدادی از قطعات یدکی لودر معیوب شود که در نتیجۀ آن باید با لوازم یدکی لودر اصل نو تعویض و یا تعمیر گردد. توجه داشته باشید که کیفیت جنس قطعات یدکی لودر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که هنگام خرید قطعات ماشین آلات سنگین باید در نظر داشته باشید. بوش، پمپ های هیدرولیک، پمپ مادر، گیربکس، فرمان، پیستون، پمپ انژکتور، سر سیلندر، پمپ هیدرولیک پروانه ای، پمپ هیدرولیک دنده ای، روتوری گروپ، بلبرینگ و واشر، زنجیر لاستیک، جک های بالابرنده، جک خالی کننده و ...  تعدادی از انواع لوازم یدکی لودر است که سلامت آنها در سرعت و راندمان کاری لودر بسیار مهم می باشد.

قیمت خرید لوازم یدکی لودر اصل

قیمت خرید لوازم یدکی لودر متناسب با کیفیت جنس قطعات و برند لودر می باشد. به دلیل تحریم هایی که در حال حاضر در کشور برقرار می باشد، تنها برخی از شرکت های با سابقه توانایی فروش لوازم یدکی لودر اصل را با قیمت ارزان دارند.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ خرید و فروش لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات سنگین فعالیت دارد. این شرکت فعالیت خود را توسعه داده و امکان خرید و سفارش انواع قطعات و لوازم یدکی لودر اصل را با قیمت مناسب با گارانتی را برای مشتریان فراهم نموده است.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()