وجود انواع قطعات یدکی، گارانتی و خدمات پشتیبانی سه اصل مهم می باشد که در هنگام خرید انواع باسکول باید به آن توجه شود، زیرا این دستگاه ها هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی ممکن است، به مرور زمان آسیب ببینند، که در این مواقع تعمیر باسکول به صورت حرفه ای و دقیق به اصلی ترین نیاز مالکان این دستگاه ها تبدیل می شود. باتری، کیبرد، نمایشگر و لودسل از مهمترین قطعات باسکول می باشند که در صورت خرابی کار با این دستگاه متوقف می شود.  قیمت تعمیر باسکول نیز برحسب نوع خرابی و خدمات و قطعات استفاده شده بر روی دستگاه ها تعیین می شود، برای مثال هزینه تعمیر باسکول در بخش نمایشگر با کالیبراسیون بسیار متفاوت می باشد.  قابلیت تعمیر برای برخی قطعات نصب شده روی باسکول نظیر باتری وجود ندارد،و این قطعات را باید به سرعت با قطعه اصلی دیگر جایگزین نمود، تا در عملکرد دستگاه اختلال به وجود نیاید.

خدمات گارانتی و پشتیبانی انواع باسکول ها در برند های داخلی بسیار  حرفه ای تر و توسط نمایندگی های رسمی انجام می شود، زیرا در این نمایندگی ها تامین قطعات اصلی به سادگی امکان پذیر است و تعمیر باسکول توسط متخصصین و کارشناسان حرفه ای برند مورد نظر انجام می شود. از میان معتبر ترین برند های داخلی ترازو که خدمات پشتیبانی و گارانتی قویی دارند می توان به محک و  پند توزین الکترونیک که با نام تجاری پند فعالیت می کند اشاره کرد. این مجموعه تولیدی تمام قطعات یدکی محصولات خود را مطابق با کیفیت اولیه به بازار های داخلی و شعب نمایندگی رسمی خود عرضه می کند تا با بالاتر بردن ضریب اعتماد متقاضیان، کیبفیت و طول عمر محصولات خود را نیز بالاتر ببرد. برای خرید انواع باسکول به سایت مراجعه کنید.

نمایندگی آنلاین پندگستر از معتبرترین مراکز تعمیر باسکول در برند پند می باشد، که با استفاده از متخصصین مجرب و حرفه ای انواع تعمیرات محصولات و کالیبراسیون آن ها را با پایین ترین قیمت انجام می دهد. در ضمن مراجعه به این نمایندگی در طول زمان گارانتی و استفاده از خدمات آن برای متقاضیان  تعمیرات این دستگاه ها کاملا رایگان است.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()